Ce-si mai cumpara romanii pentru baie: Lavoare personalizate de culoare alba
kuma romania
Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, vizeaza cresterea productiei de lavoare innovation (crearea bolului fara matrita) in fabrica de la Banesti, Prahova.
In acest moment productia Kuma in fabrica de la Banesti, Prahova, se ridica la aproximativ 50.000 de concepte anual, dintre acestea 40.0000 fiind lavoare pe comanda (atat Kuma Special cat si Kuma Innovation), potrivit unui comunicat de presa.
„In prezent, aproximativ 80% din productia Kuma este reprezentata de lavoarele personalizate, iar in cel mult 5 ani, procentul de lavoare innovation va creste la cel putin 10% din volumul de produse create la cerere”, a mai spus Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.
Spre deosebire de lavoarele concepute pe baza matritelor Kuma, in cazul lavoarelor innovation realizate din materialul Rector nu doar dimensiunile blatului, ci si designul in zona de cuva pot fi personalizate in functie de dorintele clientului.
In ceea ce priveste preferintele romanilor pentru lavoarele din Rector, peste 90% dintre acestia aleg culoarea alba, restul optand pentru nuante deschise de crem, beige sau orange, in timp ce tarile nordice merg mai mult pe culori inchise, chiar negru.
Cand vine vorba de clientii care investesc cel mai mult in conceptele personalizate, potrivit Cameliei Olesen, proiectele de tip rezidential, de birouri si mall-urile sunt cele care opteaza cel mai des pentru astfel de produse.
Foto: KUMA Romania.