Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Principala nemultumire a consumatorilor online vizeaza dificultatile de incarcare a site-urilor


Principala nemultumire a consumatorilor online vizeaza dificultatile de incarcare a site-urilor
de la 26 Iul. 2016
Principala nemultumire a consumatorilor online vizeaza dificultatile de incarcare a site-urilor
Tags: e-commerceconsumatori onlinemagazin online

Studiile privind comportamentul cumparatorilor online indica faptul ca cei mai multi dintre acestia sunt nemultumiti de problemele tehnice de incarcare a site-urilor.


In lumea virtuala a comertului online, consumatorii au toata puterea. Cu un singur click, pot parasi un magazin online in favoarea altuia. Potrivit studiului realizat de compania Dyn privind performanta in spatiul virtual, 85% dintre consumatorii online estimeaza ca vor face cel putin la fel de multe cumparaturi online in anul urmator.

Peste jumatate dintre cei 1400 de consumatori din 11 tari din Europa, Orientul Mijlociu si Asia au declarat ca vor face mai multe cumparaturi online in anul ce urmeaza, ceea ce indica o crestere a nivelului de incredere in shopping-ul online.

In Germania, aproape 100% din consumatori realizeaza cel putin un sfert din achizitiile totale in mediul online. In Olanda, procentul este de 90%. Per total, aproape 40% dintre consumatori inca prefera cumparaturile traditionale. Aproximativ 75% dintre cumparaturile totale sunt realizate in magazine fizice.

Rezultatele studiului arata ca cea mai mare nemultumire a consumatorilor online vizeaza viteza de navigare pe site-ul magazinului online, precum si temerile privind securitatea online a datelor. Aceasta problema este factorul care impiedica doua treimi dintre consumatori sa-si finalizeze comanda. Numai 17% dintre consumatorii online ar incerca din nou sa faca achizitia respectiva, daca site-ul s-ar incarca greu. In Germania, in schimb, aproape jumatate sunt dispusi sa incerce din nou si mai tarziu.

In ceea ce priveste cumparaturile in magazine online din alte tari, majoritatea consumatorilor au descris experienta ca fiind doar "ok". Insa peste 85% dintre acestia au declarat ca ar cumpara mai des din e-shop-urile din alte state daca procesul de cumparare ar fi mai rapid si mai usor.

Asadar, principalele recomandari ale realizatorilor studiului sunt urmatoarele: asigurarea aceleiasi experiente de shopping indiferent ca e vorba de spatiul online sau de platformele mobile; imbunatatirea navigarii pe site, astfel incat clientii sa gaseasca rapid produsul cautat si, nu in ultimul rand, optimizarea aspectului si a functionalitatii site-ului.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016