Produsele de cosmetica si ingrijire personala - segmentul de e-commerce cu cel mai mare potential de crestere
e-commerceindustria frumusetiiproduse cosmetice
Expertii estimeaza o crestere a vanzarilor online de produse de cosmetica si ingrjire personala cu peste 8% pe an in urmatorii 3 ani.
Industria cosmetica prezinta cel mai mare potential de crestere in comertul online, potrivit studiilor realizate de firma germana de consultanta A.T.Kearny.
Studiul realizat in randul consumatorilor din Marea Britanie, Germania si Franta arata ca produsele de cosmetica si ingrijire personala vor deveni categoria cu cele mai mari vanzari in comertul online, in perioada urmatoare.
Cu toate ca procentajul femeilor ramane predominant in privinta vanzarilor din industria frumusetii, procentajul barbatilor care fac astfel de achizitii creste constant.
Astfel,
53% dintre femei cumpara cosmetice online, in raport cu
34% dintre barbati. Dar sumele cheltuite pe astfel de produse sunt la fel de mari pentru femei si pentru barbati.
Principalele motive pentru care europenii prefera sa cumpere cosmetice online sunt:
- preturile reduse, promotiile, ofertele speciale
- posibilitatea de a vedea recenziile celorlalti cumparatori
- inspiratie pentru noi idei de infrumusetare si noi proceduri de ingrjire personala
Cei mai multi cumparatori de produse de beauty au varsta intre
18 si 35 de ani si cheltuie aproape
70 de euro lunar, pe bunuri din aceasta categorie.
Cumparatorii interesati de cosmetica naturala au varsta cuprinsa intre
26 si 55 de ani si cheltuie lunar aproximativ
40 de euro pentru astfel de produse , in timp ce persoanele interesate de categoria dermato-cosmeticelor au intre 26 si 65 de ani.
In ceea ce priveste magazinele online preferate pentru achitionarea cosmeticelor, pe primele locuri se afla:
-
Amazon: preferat de 25% dintre germani, 22% dintre britanici si 17% dintre francezi
-
Yves Rocher: pe locul I in preferintele francezilor
-
Douglas, Rossmann si dm in Germania
-
Boots: preferat de britanici
Potrivit realizatorilor studiului, afacerile din industria cosmetica au avantaje indiscutabile in sectorul online, care trebuie folosite strategic pentru maximizarea profiturilor.
De la comunitati online de beauty si aplicatii pentru testarea tonului pielii, pana la mostrele gratuite trimise odata cu fiecare comanda, exista nenumarate oportunitati de dezvoltare pentru sectorul online de ingrjire personala.
Foto: pixabay.com