Cum ar fi daca ne-am gandi ca un client este cel care ne vinde?
silviu hotaranbusiness daysvanzare
Un antreprenor ar trebui sa se gandeasca la faptul ca tocmai clientii sunt cei care ii vor vinde produsele sau serviciile mai departe.
"Multi se gandesc doar cum sa-i ia banii clientului, fara a se gandi ca tocmai clientii sunt cei care-i vor vinde mai departe produsele", a afirmat Silviu Hotaran, Managing Director GKTI Semper Human, in cadrul evenimentului Business Days care are loc la Universitatea Romano Americana.
Astfel, ar trebui gandita o strategie pe termen lung cu un client si trebuie ca acesta sa devina un ambasador al companiei pe care o conducem.
In plus, aceasta strategie ar trebui aplicata si asupra partenerilor de afaceri sau colegilor de munca, a subliniat Hotaran.
Astfel, trebuie ca un client sa cumpere un intreg pachet de servicii, nu doar un produs.
Totodata, unii fac greseala, in relatia cu partenerii sau cu clientii, sa astepte ca ceilalti sa-i placa.
"Noi trebuie sa facem primul pas, sa ne construim o imagine pozitiva si sa fim persoane agrebile si placute. Daca asteptam fara sa facem nimic, nu ajungem prea departe".
O alta problema o reprezinta feedback-ul constructiv.
"Trebuie sa ma gandesc ca-mi pasa de clientul sau de partenerul meu, trebuie sa-l ajut. Este usor? Nu. Dar trebuie s-o facem", a declarat Hotaran.
Totodata, un antreprenor trebuie sa se gandeasca la prezent, nu sa traiasca in trecut.
"De ce ma bucur eu acum? Ce vreau eu acum? Trebuie sa traim in prezent, nu in trecut. Sa ne bucuram de clipa prezenta".
Foto: Wikipedia.