Inaugurarea liniei TGV Paris-Barcelona

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Inaugurarea liniei TGV Paris-Barcelona
Inaugurarea liniei TGV Paris-Barcelona
de Manager.ro la 15 Dec. 2013
Urmareste-ne pe Google News
infrastructuri europenelinii feroviaretgvfrantaspania

Linia de TGV Franta-Spania, care va lega direct orasele Paris, Lyon, Marseille sau Toulouse cu Barcelona, a fost inaugurata duminica, 15 decembrie, cu cateva luni intarziere. Linia de mare viteza va fi operata in comun de companiile feroviare de stat din cele doua tari, SNCF si RENFE.

Pentru inceput vor fi doua curse zilnice intre cele doua capitale, dar din vara lui 2014 se va ajunge la un numar dublu de trenuri.
In total, 17 orase franceze si spaniole vor fi deservite de aceasta legatura. Doar tronsonul dintre Montpellier si Figueres nu este pe linia de mare viteza.
Preturile pentru un drum Paris-Barcelona sunt  intre 59 si 170 de euro. Din 28 noiembrie, de cand a inceput vanzarea biletelor, si pana la lansare s-au vandut 30.000 de bilete, a indicat SNCF. Compania a mai mentionat ca vizeaza un milion de pasageri transportati pe aceasta linie in 2014.
Calatoria pe traseul Paris-Barcelona va dura 6 ore si 25 de minute, TGV-urile putand atinge viteza de 320 km/h. O data cu inaugurarea in 2017 unei portiuni de 60 de kilometri intre orasele franceze Nimes si Montpellier, calatoria pe ruta Paris-Barcelona se va scurta la 5 ore si 45 de minute.
 

O legatura mediteraneana
Legatura dintre Toulouse si Barcelona se va realiza, incepand de ieri, in trei ore si direct, fata de patru ore si cu doua schimbari pana la inaugurarea noii linii de TGV.
Linia Paris-Barcelona, lansata ca proiect in 2008, "este o legatura mediteraneana", a subliniat in decembrie 2012 presedintele SNCF Guillaume Pepy, evocand "un instrument de dezvoltare pentru arcul mediteranean".
SNCF a explicat intarzierile in acest proiect prin termenele de omologare a trenurilor sale pentru ca ele sa poata rula in Spania si, reciproc, a trenurilor RENFE pentru ca ele sa poata circula in Franta.
Circa 300.000 de bilete internationale si 350.000 de bilete "domestice" (adica pe portiuni de traseu doar in Spania sau doar in Franta) au fost vandute intre ianuarie si sfarsitul lui noiembrie pe linia Paris-Figueres.
 
Sursa: 20minutes.fr

Ultimele NOUTATI

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri
Business

6 sfaturi pentru a te prezenta impecabil in timpul calatoriilor de afaceri

today26 Apr. 2024
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Business

PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)

today26 Apr. 2024
Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024
Guvernul modifica din nou Codul fiscal:  romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF
Economie

Guvernul modifica din nou Codul fiscal: romanii care au locuinte scumpe se vor trezi somati de ANAF

today26 Apr. 2024
Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public
Economie

Specialist in Finante: Desi cresc impozitele, se adanceste deficitul, ceea ce inseamna ca statul risipeste prea mult banul public

today26 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph
Life Style

Pune co-crearea in practica prin Idea Morph

today26 Apr. 2024
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Business

Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate

today26 Apr. 2024
5 idei profitabile de afaceri in agricultura
Business

5 idei profitabile de afaceri in agricultura

today26 Apr. 2024
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Economie

Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card

today26 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x