Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Tendinte in eCommerce in 2017: Cum sa vinzi online mult si eficient?


Tendinte in eCommerce in 2017: Cum sa vinzi online mult si eficient?
de la 09 Mar. 2017
Tendinte in eCommerce in 2017: Cum sa vinzi online mult si eficient?
Tags: ecommercevanzari onlinemagazin online

Aproximativ 2/3 din utilizatorii de Internet au realizat cumparaturi online in 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpataturile online continua sa creasca printre utilizatorii cu varste cuprinse intre 16-24 de ani si 25-54 de ani.

In Romania, insa, cresterile vanzarilor sunt slab reprezentante cu doar 18% dintre romani realizand cumparaturi online in 2016, in comparatie cu alte tari membre ale Uniunii Europene. Marea Britanie ocupa prima pozitie, cu peste 87% de utilizatori accesand Internetul pentru a cumpara haine sau rezerva vacante, conform Eurostat.

Cum vinzi mai multe in online?

Consultantul in ecommerce si afaceri care ajuta proprietarii magazinelor online sa creasca si sa devina profitabili in industrie este Kunle Campbell, Adviser la Guilty Soles din Marea Britanie care vine la Bucuresti intre 26-27 aprilie in cadrul evenimentului premium de eCommerce, TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Guilty Soles este unul dintre magazinele online cu vanzari ridicate la nivel internationali axat pe industria incaltamintelor.

„Sunt trei modalitati esentiale care sa ajute businessrile online: clientii trebuie sa fie foarte targetati, frecventa de cumparare crescuta si determinarea clientilor sa cumpere mai mult atunci cand fac cumparaturi sa fie mai ridicata”, declara Kunle in cadrul  unui curs despre strategia ce te poate ajuta sa ajungi la nivel international. Pasionat de comert electronic de tanar, Kunle a studiat economia si s-a specializat in managementul comertului electronic. Experienta sa este certificata si nu de putine ori acesta participa la evenimente dedicate comertului electronic la nivel international, precum este si TeCOMM Bucuresti, eveniment de referinta pentru Europa de Est.

Prezenta in online a fiecarui business: esentiala sau inutila?

Vizibilitatea magazinelor online este esentiala,  insa fiecare afacere trebuie sa aiba o vizibilitate online afirma profesionistul Ovidiu Joita, Owner IAgency, cu o experienta de peste 15 ani in marketing si publicitate. „Cred ca fiecare afacere trebuie sa fie prezenta in mediul online. Multi oameni au ideea gresita ca numai magazinele online au nevoie de marketing sau SEO. Oamenii pot cauta orice pe Internet: date despre companie dar si despre produsele acesteia, ce pareri au clientii despre ele. Ce facem la compania pe care o conduc? Ne ocupam de companiile importante care sunt disponibile doar pentru cativa oameni an de an si o aducem in centrul orasului, in cel mai ingreunat trafic. O facem vizibila oricui”, a declarat Ovidiu care are in portofoliul sau sute de proiecte.

In 2008, in timpul crizei financiare, Ovidiu a infiintat companie de marketing online si SEO, IAgency, iar in portofoliul companiei sale, se afla companii renumite la nivel national si international precum: Elvila.ro, DCNews.ro, Veloteca.ro, Floria.ro, Totalsoft.ro, Retargeting.biz sau Gadgetworld.ro. Ovidiu Joita va sustine in cadrul TeCOMM Bucuresti workshopul dedicat magazinelor online in prima zi a evenimentului impartasind din experienta proprie.

Top-playeri de UK, Olanda, Italia, Belgia prezenti la Bucuresti

Alaturi de Ovidiu Joita, in cadrul TeCOMM vor participa speaker de renume la nivel international si national care vor sustine prezentari, dezbateri si workshopuri intre 26-27 aprilie. Creativul din spatele aurului de la Cannees, Richard Prenderville (CMO&Fondator, Peloton Digital Marketing Group) din Statele Unite va lansa pentru prima oara la Bucuresti o dezbatere complexa despre comportamentului consumatorilor in economia multi-channel, prezentand alternative prin care poti atrage consumatorii din domenii diferite.

Richard Predenville a activat ca Vice-Presedinte pe marketing global la Reebook International si a dezvoltat strategii de retailing in Asia si Europa in peste 200 de magazine, lansand cateva campanii iconice pentru Reebook. A castigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising in 2006, si peste 10 Cyber Lions pentru excelenta in campanii de marketing digital, dar si aurul in Marketing pentru cea mai buna campanie outdoor din Europa in 2005. Printre strategiile create in media digitala se numara parteneriate cu Xbox si MTV.  

Alaturi de Richard Prenderville, Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) din Marea Britanie, Carlo Terreni (Director General, Netcomm Suisse) din Italia, Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley's Innovation Lab) din Marea Britanie sau Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) din Belgia sau Jeese Weltevreden (Research Director, eCommerce Foundation) din Olanda vor prezenta celor peste 250 proprietari ai magazinelor online noutatile in eCommerce si modalitatile de a creste afacerea.

Evenimentul premium de eCommerce in Bucuresti

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agentia Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau profesionisti in eCommerce cu scopul de a educa si gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce. Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 26 – 27 aprilie la Radisson Blu Hotel.

Sell them your story! este si tema evenimentului premium de comert electronic, TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, aflat la cea de-a 10-a editie, unde isi dau intalnire peste 250 trendsetterii din Europa de Est. Proprietarii magazinelor online si profesionistii in eCommerce vor prezenta interactiv, prin workshopuri, prezentari si dezbateri cunostintele lor de afaceri si strategiile care le-au determinat succesul.


Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:
Parteneri: Hostvision, Proclick, Iagency, Content Speed, DWF, Customsoft
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay, Conectoo
Sustinut de: Mready, MxHost
Official Car: Midocar
____________________
Persoana de contact: Madalina Hodorog, Project Manager Libero Events
Adresa de e-mail: madalina@liberoevents.ro / Tel.: 0741401399



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.