Lansare inedita Etarget pe piata de advertising: Publicitatea inteligenta
publicitate inteligentaetargetretargetmarketingcomunicarereclame
Reteaua de publicitate Etarget a lansat un nou serviciu, publicitatea inteligenta Retarget. Aceasta presupune un sistem de urmarire a utilizatorilor care au vizitat site-ul unui advertiser, pe mai mult de 450 de site-uri romanesti.
Prin afisarea reclamelor tintite, sistemul ii reaminteste vizitatorului de produsele si serviciile advertiser-ului pana acesta este dispus sa le cumpere sau sa afle mai multe informatii despre ele.
"Cu scopul de a-si creste traficul pe site-ul lor web, companiile investesc resurse in cantitati enorme. Insa, conform cercetarilor efectuate, pana la 98% dintre utilizatori nu achizitioneaza nimic la prima lor vizita pe site. Din acest motiv, este nevoie sa ii motivam in continuare sa exploreze ofertele noastre", a declarat Bobal Ivan, Country Manager al Etarget Romania, in comunicatul remis
Manager.ro.
Costurile sunt similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), dar sunt disponibile si pachete noi. Pachetele MICRO si MINI, gandite special pentru advertiserii cu mai putin experienta, costa 35 si, respectiv, 70 lei (fara TVA) pe luna. Acestea cuprind crearea campaniei si creditul necesar inceperii acesteia.
Clientii deja existenti ai Etarget si advertiserii cu experienta pot sa utilizeze plata PPC cu optiuni avansate. Ei pot sa-si creeze o campanie folosind retargetarea direct din contul lor. (http://www.etarget.ro)
Remarketing-ul este o parte din marketing, targetata spre utilizatorii care au interactionat deja cu mesajele anterioare ale comunicarii. Avand in vedere faptul ca acestia stiu deja ceva despre compania sau brandul comunicat, mesajul trebuie sa fie diferit. O alta diferenta esentiala este, desigur, modul de targetare. Cel mai bun exemplu de remarketing este trimiterea, la cerere, a unui catalog de produse.
Principiul de functionare a retargetarii este foarte simplu. In primul rand, trebuie sa introduci un cod special pe site-ul tau. Ulterior, fiecare vizitator va fi urmarit de catre sistem si dupa ce acesta va parasi site-ul, reclamele tale vor fi afisate in zonele de publicitate ale Etarget sau ale altui sistem folosit. In cazul Etarget Romania, spatiul media cuprinde aproape 500 de site-uri romanesti.