Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Evolutie: Documentele necesare efectuarii unei tranzactii imobiliare vor fi transmite in format electronic

Evolutie: Documentele necesare efectuarii unei tranzactii imobiliare vor fi transmite in format electronic
de la 07 Iun. 2013
Evolutie: Documentele necesare efectuarii unei tranzactii imobiliare vor fi transmite in format electronic Tags: camera notarilor publici din bucurestiserviciul de telecomunicatii specialedirectia generala de impozite si taxe locale

Documentele necesare efectuarii unei tranzactii imobiliare vor fi transmite, in format electronic, catre cabinetului notarului.


Astfel, deplasarea la sediile Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale (DGITL) pentru obtinerea certificatului de atestare fiscala necesar vanzarii-cumpararii de imobile situate pe raza administrativa a Sectorului 1 si pentru efectuarea operatiunii de inscriere/radiere de la rolul fiscal a imobilelor nu mai este necesara incepand de vineri, potrivit unui comunicat de presa al autoritatii locale, preluat de Agerpres.

In acest sens, a fost semnat un protocol intre DGITL Sector 1 si Camera Notarilor Publici din Bucuresti.

In baza acestuia, documentele necesare efectuarii unei tranzactii imobiliare vor fi transmite cabinetului notarului, in format electronic.

Sistemul informatic permite realizarea operatiunilor de eliberare a certificatelor de atestare fiscala.

In plus, la cererea contribuabilului, permite operatiunea de inregistrare/ scoatere din evidenta fiscala a unor bunuri imobile.

Securitatea sistemului informatic, autentificarea utilizatorilor pe baza de certificate digitale calificate si confidentialitatea datelor transmise intre utilizatori este asigurata de Serviciul de Telecomunicatii Speciale (STS).

Prin aceasta colaborare cu Camera Notarilor Publici din Bucuresti, s-a reusit eliminarea birocratiei din tranzactiile imobiliare, considera Andrei Chiliman, primarului sectorului 1.

Teoretic, orice contribuabil poate perfecta o tranzactie imobiliara doar la notar, fiind scutit de statul la coada la sediile de taxe si impozite pentru obtinerea diverselor documente necesare vanzarii-cumpararii de imobile.

Printre principalele avantaje ale noului sistem sunt reducerea riscului ca persoane de rea-credinta sa poata instraina bunuri, in mod fraudulos.

Foto: asus.com.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement