Animax investeste 250.000 de euro in trei noi magazine
animaxpetshopsibiu bucurestikaufland animax
Animax, liderul pietei de petshop-uri din Romania, continua extinderea retelei si lanseaza trei noi magazine in Constanta, Navodari si Sibiu, in urma unei investitii de 250.000 de euro.
Unitatile recent lansate fac parte din strategia de extidere pentru 2014, pana la finalul anului compania Pet Product, detinatorul Animax, va deschide inca 12 magazine la nivel national. Magazinul Animax din Constanta este amplasat in cadrul centrului comercial Kaufland, acesta fiind cel de-al patrulea magazin Animax din acest oras, a anuntat compania.
Noul Animax Sibiu este amplasat in Centrul Vechi al orasului, fiind primul magazin stradal din portofoliul companiei din acest oras, dupa ce in anul 2006 a inaugurat un magazin in galeria Auchan. La Navodari, Animax a inaugurat primul magazin din portofoliu, acesta aflandu-se in cadrul centrului comercial Kaufland.
Noile magazine au o suprafata totala de 150 mp si ofera iubitorilor de animale o gama completa de produse si servicii: hrana pentru animalele de companie, recompense, produse de igiena si cosmetica, accesorii si animale (caini, pisici, pasari, rozatoare, pesti, reptile etc). Fiecare locatie are o echipa de profesionisti, care raspund, zilnic, cu promptitudine solicitarilor clientilor.
“Prin lansarile din luna martie, Animax si-a consolidat prezenta in Constanta lansand cel de-al patrulea magazin si primul in Navodari. Cererea de servicii si produse de calitate ne-a facut sa mai lansam un magazin in Sibiu, astfel incat iubitorii de animale au acces la toate produsele necesare cresterii si ingrijirii animalului de companie mai aproape de casa”, a declarat Adriana Aruxandei, Manager Dezvoltare retea Animax.
Deschiderile recente inseamna pentru Animax o retea nationala de 43 de unitati. Pentru 2014, compania vizeaza deschideri de magazine in orasele Timisoara, Brasov, Cluj, Bucuresti, Tg. Jiu.
In anul 2013, cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 13 milioane de euro, urmand ca aceasta sa creasca cu 10% in 2014.
Foto: Compania.