Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care sunt cele mai valoroase branduri romanesti


Care sunt cele mai valoroase branduri romanesti
de la 29 Aug. 2017
Care sunt cele mai valoroase branduri romanesti
Tags: valoare branduri romanestidaciabitdefenderbanca transilvania

O analiza a Brand Finance legata de valoarea brandurilor romanesti arata ca noua branduri depasesc 100 de milioane de euro, iar unul singur, Dacia, trece de un miliard de euro.


In clasamentul Brand Finance, sectorul de retail este prezent cu 10 branduri care valoreaza impreuna peste 796 milioane de euro.
 
Cele mai valoroase sunt eMAG (361 milioane de euro) si Dedeman (206 milioane). Totodata, Digi este cel mai valoros brand din telecom (150 de milioane de euro), iar Bitdefender (112 milioane de euro) cel mai valoros brand de tehnologie al Romaniei.
 
In ceea ce priveste brandurile bancare, Banca Transilvania este cel mai valoros brand, evaluat la 130 de milioane de euro.

In acelasi timp, BCR si BRD sunt evaluate la 111 milioane, respectiv 103 milioane de euro. Cele trei banci ocupa, in clasamentul general, locurile 7, 8 si 9.
 
Brand Finance a inclus in studiu si cele mai valoroase 10 portofolii de branduri, evaluate pentru companiile care exploateaza mai mult de un brand pe piata.
 
Evaluat la 115 milioane de euro, Ursus Breweries are cel mai valoros portofoliu multi-brand local, furnizand una din trei beri cumparate in Romania.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016