Monitorizarea de licitatii creste sansele in piata de achizitii publice
licitatiemonitorizareachizitiiabonament
Doi din trei abonati la serviciul de monitorizare licitatii au castigat cel putin o licitatie pe perioada contractului, potrivit unui sondaj facut, in ianuarie, de licitatia.ro.
Externalizarea serviciilor de monitorizare licitatii reprezinta cheia succesului pe piata achizitiilor publice.
Multe firme din lipsa de informare au pierdut licitatii importante, care probabil ca le-ar fi adus contracte noi si, de ce nu, un profit bunicel. Rapiditatea cu care circul informatia astazi nu mai mira pe nimeni.
O informare corecta si la timp despre aparitia licitatilor publice poate face diferenta intre a castiga sau nu o licitatie.
Conform unui studiu realizat, in luna ianuarie, de licitatia.ro, 60% dintre abonatii sai au castigat cel putin o licitatie.
Studiul mai arata ca firmele care i-si cauta singure licitatii au o rata de castig al licitatiilor de 2 ori mai mica in comparatie cu firmele care au un abonament de monitorizare licitatii.
Totodata, apeland la specialisti in monitorizarea licitatiilor precum cei de la licitatia.ro, sansele sa gaseasca licitatiile potrivite cresc cu 80%.
Preturile unui serviciu de monitorizare licitatii oferit de licitatia.ro incepe de la 64 de lei luna (+TVA). Un abonamnet la licitatia.ro cuprinde monitorizarea licitatiilor din mai multe surse precum SEAP, MO, BRM, Presa, etc. si transmiterea de alerte zilnice pe e-mail.