Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Aproape 100% dintre utilizatorii de dispozitive mobile prefera autentificarea biometrica pentru servicii financiare


Aproape 100% dintre utilizatorii de dispozitive mobile prefera autentificarea biometrica pentru servicii financiare
de la 15 Iun. 2017
Aproape 100% dintre utilizatorii de dispozitive mobile prefera autentificarea biometrica pentru servicii financiare
Tags: date biometricesecuritate biometricamastercard

Aproape toti consumatorii (93%) prefera autentificarea biometrica in locul celei printr-o parola, cand acceseaza servicii financiare de pe dispozitive mobile.

 
Faptul nu este o surpriza, de vreme ce folosirea securitatii biometrice (printre care amprenta digitala sau scanarea irisului) este o metoda mult mai sigura, care elimina dezavantajul de a memora o parola. 
 
Cu toate acestea, in timp ce 92% dintre profesionistii din domeniul bancar vor sa adopte tehnologia biometrica, punerea ei in practica intarzie si numai 36% dintre directorii executivi din domeniu considera ca au experienta necesara in livrarea unor astfel de tehnologii.
 
Pentru a veni in intampinarea acestei provocari, Mastercard si Departamentul de Stiinte Informatice al Universitatii din Oxford si-au unit fortele pentru explorarea acestei tehnologii care avanseaza foarte repede si a dezvoltarii unor directii de lucru care sa vina in sprijinul bancilor, astfel incat acestea sa inteleaga rolul tehnologiei biometrice. In acest sens, a fost lansat studiul "Tehnologia biometrica in serviciile financiare: ghid in cinci puncte".
 
Avand ca obiectiv atat imbunatatirea experientei clientilor, cat si siguranta acestora, Mastercard a fost lider de piata in avansarea tehnologiei biometrice in serviciile de plata. Mastercard Identity Check Mobile, serviciu disponibil acum la nivel global, accelereaza substantial experientele de plata, sporind, in acelasi timp, siguranta acestora. 
 
Posesorii de carduri isi verifica identitatea prin folosirea scanarii amprentei digitale pe telefoanele mobile sau prin tehnologia de recunoastere faciala prin auto-fotografiere sau selfie. Avand in vedere ca vanzarile globale de smartphone-uri sunt asteptate sa creasca cu 400 de miliarde de dolari, in anul urmator, oamenii de pe intreg mapamondul vor avea acces la tehnologia care sa faca posibila plata biometrica.

Prin intermediul unor initiative precum colaborarea cu Universitatea din Oxford, Mastercard isi accelereaza propriul rol de inovator si de companie responsabila cu propagarea solutiilor de plata biometrice pe telefon in domeniul serviciilor financiare.
 
Potrivit studiului efectuat de Mastercard si Universitatea din Oxford, cei 5 factori care faciliteaza adoptarea tehnologiei biometrice in serviciile financiare sunt:
 
1. Performanta - combinarea unui algoritm cu o rata scazuta de eroare cu un dispozitiv de autentificare a identitatii;
 
2. Utilizarea - dezvoltarea unei experiente de plata care sa ofere incredere si siguranta, ramanand atractiva chiar si pentru utilizatorii reticenti la inovatii tehnologice;
 
3. Interoperabilitatea - asigurarea ca solutiile tehnologice vor putea fi operabile si de pe alte dispozitive, folosind o varietate de metode (identificarea irisului, a vocii, a amprentelor);
 
4. Securitatea - reducerea la minimum a riscurilor, asigurandu-se ca datele biometrice nu pot fi decriptate si ca ele nu parasesc dispozitivul utilizatorului;
 
5. Confidentialitatea - folosirea de tehnologii de ultima ora pentru a oferi confidentialitate si anonimitate chiar si in cazul unor tehnologii de autentificare.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016