Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

BaBeTe, o noua campanie de shopping bancar


BaBeTe, o noua campanie de shopping bancar
de la 02 Mar. 2017
BaBeTe, o noua campanie de shopping bancar
Tags: campania banca transilvaniaoferte online

Grupul Financiar Banca Transilvania a lansat, ieri, o noua campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT.

Pana pe 9 martie, fiecare zi vine cu reduceri pentru clientii bancii, precum si pentru cei care vor sa lucreze, de acum inainte, cu BT.
 
Oferta cuprinde produse si servicii integrate, dedicate persoanelor fizice si companiilor: credite, carduri, bratara BT contactless, Internet Banking si Mobile Banking, leasing etc.
 
Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sarbatoarea autohtona Babele. 
 
Conform traditiei, romanii aleg o zi din perioada 1-9 martie pentru a fi "baba" lor si, in functie de cum este vremea in data respectiva, se spune ca asa va fi anul pentru ei. 
 
Prin BaBeTe, banca transforma zilele capricioase ale inceputului de primavara in zile norocoase de shopping bancar.
 
"Cu BaBeTe,  dezvoltam conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, in premiera pe piata noastra. Ne inspira sarbatori sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta bancii in promotii. 
 
Toate campaniile noastre de shopping bancar - Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc si Bank to School -  sunt, pentru noi, momente in care incercam sa aducem produsele bancare mult mai aproape de clienti, prin discount-uri si printr-o comunicare mai putin conventionala", a declarat Sergiu Mircea, director de marketing si comunicare al Bancii Transilvania.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016