Bancile care doresc sa dezvolte produse pentru copii si tineri au la dispozitie noi surse de informare
mastercardbanisarbatoriinstitutii financiarecopiitineri
MasterCard (NYSE: MA) si Child & Youth Finance International (CYFI) anunta publicarea ghidului "Bancarizarea unei noi generatii: dezvoltarea de produse de retail bancar adresate copiilor si tinerilor". Momentul publicarii a fost ales pentru a coincide cu Saptamana Internationala a Banilor, ghidul urmand sa sprijine institutiile financiare, ONG-urile si autoritatile sa dezvolte produse bancare de plata dedicate copiilor si tinerilor.
Dintre cele 2,2 miliarde de copii din lume, in medie, doar 37,9% dintre tinerii cu varste intre 15-25 de ani au un cont bancar traditional – de economii sau cu un card atasat. MasterCard si CYFI impartasesc ideea conform careia facilitarea incluziunii financiare si educatia financiara a copiilor si a tinerilor este critica pentru integrarea in economie. Fara aceasta deschidere, tinerii nu pot economisi sau investi in viitorul lor.
Pentru a ajuta institutiile financiare si alte companii interesate sa inteleaga si sa utilizeze acest ghid, CYFI si MasterCard organizeaza luni, 17 martie, un webinar. Webinar-ul va acoperi:
Principiile de baza pentru dezvoltarea de produse financiare dedicate copiilor si tinerilor;
Motivele pentru care o institutie financiara ar trebui sa investeasca in segmentul de copii si tineri;
Caracteristici ale segmentului de copii si tineri;
Ce inseamna un produs bun si usor de folosit, dezvoltat pentru copii si tineri si
Consideratii privind procesul de dezvoltare a produselor.
“Fiecare copil si tanar are dreptul la servicii financiare sigure si accesibile, iar noi trebuie sa le asiguram conditiile pentru a deveni cetateni productivi din punct de vedere economic”, a declarat Anna Zanghi, Global Lead of Youth Segment Product, la MasterCard. „Scopul colaborarii noastre cu CYFI este sa largim accesul la produse financiare sigure, dedicate tinerilor, pentru ca acestia sa poata incepe sa economiseasca pentru viitor si sa-si urmeze obiectivele, cum ar fi studiile superioare sau proiecte antreprenoriale.”
„In mare, jumatate din populatia lumii este sub 25 de ani – iar educatia financiara a tinerilor necesita un efort concertat din partea sectoarelor public, privat si social”, spune Jeroo Billimoria, CYFI Managing Director. „Prin colaborarea cu MasterCard, am reusit sa dezvoltam un ghid care speram sa fie util bancilor.”
Saptamana Internationala a Banilor, sarbatorita in peste 90 de tari din toata lumea, este cel mai important prilej global de a initia discutii cu tinerii pe tema viitorului lor financiar. De asemenea, este o invitatie pentru institutiile financiare de a se focaliza pe copii si tineri si a se asigura ca acestia au acces la educatia si produsele de care au nevoie pentru a deveni cetateni responsabili din punct de vedere financiar. Mai multe informatii despre Saptamana Internationala a Banilor sunt disponibile aici: www.globalmoneyweek.org .