Banca prin telefon - afla ce te intereseaza fara sa ajungi la ghiseu
bancainformatiibcriban
Clientii BCR - persoane fizice - pot afla informatii despre conturile detinute printr-un simplu apel telefonic, gratuit, fara a fi nevoiti sa mearga la banca. Serviciul a fost intr-dus in urma cu trei luni, iar de atunci numarul celor care se folosesc de respectiva facilitate s-a triplat, a anuntat banca.
Cele mai frecvente solicitari sunt cele referitoare la aflarea detaliilor despre conturile si creditele detinute, cum ar fi: soldul contului, codul IBAN, valoarea ratelor si a acumularilor din depozite.
Informatiile sunt oferite doar titularilor de cont autentificati pe baza datelor personale de identificare. Clientii BCR pot afla soldul contului, IBAN-ul sau valoarea ratelor pentru creditele detinute, apeland non stop si gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.227.
„Oferirea de informatii prin telefon despre conturile detinute este un beneficiu major de care se bucura in prezent clientii BCR. Clientii sunt incantati ca economisesc mult timp in acest fel: afla daca le-au fost alimentate conturile de salarii sau pensii si alocatii, afla sumele acumulate in depozite si dobanzile oferite, afla valoarea exacta a ratelor sau alte informatii pentru care pana in iulie 2013 trebuiau sa mearga in unitate si sa piarda timp”, a declarat Madalina Voinea, sef departament Contact Center, BCR.
Un mare beneficiu este si pentru clientii din strainatate care ne suna constant pentru informatii si tranzactii din conturile lor.
Serviciul InfoBCR raspunde anual la peste 1.300.000 de solicitari telefonice sau prin e-mail. Pe langa informatii despre conturi si credite, clientii transfera sume de bani si platesc facturi telefonic, prin serviciul Alo 24 Banking BCR sau beneficiaza de suport in utilizarea produselor detinute.