72 de milioane de lei, vanzari pentru Flanco, de Black Friday
flancovanzariblack fridayelectronice
Flanco a anuntat rezultatele de vanzari pentru campania Black Friday 2013, derulata in perioada 22-24 noiembrie. Astfel, la a treia editie de Black Friday la Flanco, s-au inregistrat vanzari de 72 milioane lei, cu 31% mai mult decat la editia anterioara.
Peste 750.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco. Dintre acestia, peste 120.000 au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie.
„Anul acesta Black Friday a confirmat comportamentul consumatorilor din primele zece luni ale anului, preferintele lor indreptandu-se spre produsele de mobilitate si spre cele care incorporeaza tehnologie avansata. Rezultate remarcabile s-au inregistrat pe categoriile de tablete si telefoane smart, unde s-au vandut de 4, respectiv de 5 ori mai multe produse fata de anul trecut”, spune Violeta Luca CEO Flanco.
Totodata, s-a remarcat un pragmatism ridicat al cumparatorilor care au aratat in acest weekend ca stiu ce-si doresc, sunt informati si aleg ofertele in cunostinta de cauza.
Pe toata durata celui mai mare eveniment de shopping al anului, o echipa dedicata a consiliat mii de clienti pe conturile de Twitter si de Facebook ale companiei, in alegerea celor mai bune oferte, in functie de stocurile disponibile si de magazinul vizat. In plus, site-ul www.flanco.ro a inclus fluxuri de video streaming din magazinele Flanco Orhideea, Unirea Shopping Center si Flanco Promenada.