Am pasit in era 3.0. Suntem infectati de sindromul smartphone
smartphoneera 3.0tehnologie
La nivel global, 50 la suta din cautarile mobile genereaza achizitii. 91 la suta dintre adulti au telefonul mobil la distanta de un brat, 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
52 la suta din reclamele de pe telefonul mobil se materializeaza intr-un apel de achizitie. 4 miliarde de oameni detin un telefon mobil, in timp ce doar 3,5 miliarde detin o periuta de dinti.
La Mobile Advertising Master Class printre cele mai dezbatute teme au fost: mobile advertisingul ca instrument modern de strangere de fonduri, forme de masurare in mobile marketing, inovatia tehnologica de profil, location based advertising, comportamentul consumatorului, tendinte internationale de profil, brand experience, si multe alte topicuri de interes.
"Mobile-ul este viitorul. Cu totii stim asta. Insa mobile advertisingul este un instrument, si, ca in cazul oricarui alt instrument, puterea lui vine din abilitatile celui care il manuieste. Viitorul in mobile marketing depinde de «mestesugarii» de nisa", a afirmat Dan Costea, Head of Digital, Tribal Worldwide Romania
Mobilul este vazut ca un instrument face parte din realitatea fiecarui individ care s-a "infectat" cu digitalizare
"De fapt, pentru foarte multi dintre virusati, viata e imposibil de vazut, consumat si tezaurizat astazi, fara suportul smartphone-ului. De la coach la martor in evolutia personala, de la salvator de timp si viata, la conectare cu restul lumii pe frecvente contemporane, dar la fel de autentice ca la inceputurile lumii, mobilul e extensie pentru alter ego si o posibila lentila prin care se deseneaza, citeste si interpreteaza realitatea”, declara Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions in Romania.