Comanda medie, de Black Friday, la evoMAG, 645 de lei
comanda medieevomagmagazin onlineblack friday
Valoarea medie a unei comenzi a crescut, in aceasta editie de Black Friday, la evoMAG, cu peste 17% fata de Black Friday 2012, pana la 645 de lei (145 de euro). Vanzarile totale inregistrate de evoMAG, in cele trei zile cat a durat aceasta campanie de reduceri, au urcat la 1,6 milioane de euro.
evoMag a inclus in aceasta campanie de reduceri 16.200 de produse.
“Trei zile de vanzari au generat 10,7% din cifra de afaceri, luand in calcul estimarea noastra pentru acest an, de 15 milioane de euro”, a spus Mihai Patrascu, CEO-ul evoMAG.
Cat priveste traficul de pe site inregistrat in cele trei zile de reduceri, acesta a fost cu 66% mai mare in comparitie cu cel inregistrat in campania de Black Friday de anul trecut.
Magazinul online a primit astfel 415.000 de vizite. Tot acest interes a determinat epuizari rapide ale stocurilor. Spre exemplu: in primele 3 minute de la startul promotiilor, s-au vandut multifunctionalele si camerele video de 99 de lei, in primele 5 minute s-a epuizat stocul la tabletele de 199 de lei, la camera video GoPro de 999 lei, la aspiratoarele de 99 de lei, sau la ultabook-urile Toshiba.
„Minutul de aur” a fost inregistrat la ora 00:46 cand pe site erau aproximativ 10.000 de vizitatori unici. Tot in acel minut s-au inregistrat 355 de comenzi. Pana la ora 09:00 se epuizase deja 65% din stocul de produse care a fost insa suplimentat pentru a veni in sprijinul cererii mari.
Cat priveste WatchShop.ro s-au inregistrat peste 850 de tranzactii in valoare de 85.000 de euro. Si jucariile au fost la mare cautare. Toyz.ro a inregistrat peste 320 de tranzactii, in valoare de 20.000 de euro.