Dropbox a cumparat compania Endorse
endorsedropboxrecrutaretalentyoutubeservicii
Dropbox a cumparat Endorse, un start-up care dezvolta parteneriate cu cele mai mari branduri de consum.
Endorse si-a inchis aplicatiile si serviciile, care au ajutat branduri precum Nabisco sa le adreseze in mod direct ofertele clientilor, de care pot beneficia in magazinele de retail.
Endorse, compania din San Mateo, California, care a strans o finantare de 4,25 milioane dolari de la Accel Partners si SV Angel, a fost infiintata in 2010 de Steve Carpenter, care a dezvoltat si apoi a vandut compania Cake Financial catre Etrade.
Carpenter a anuntat ca achizitia din partea Dropbox a fost anuntata pe blogul Endorse, spunand ca este nerabdator sa se alature unei echipe extraordinare, cu ambitii uriase, care poate infrunta cele mai dificile provocari tehnologice".
In urma cu o luna, Carpenter le-a spus utilizatorilor Endorse ca serviciul se va inchide si au 10 zile sa isi transfere creditele si sa beneficieze de punctele lor online.
Nu stim exact in ce fel se va folosi Dropbox de experienta celor de la Endorse, dar s-ar putea ca prima companie sa fi mizat pe recrutarea de talent, intr-un mediu competitiv de angajare.
"Dropbox a cumparat Endorse si suntem incantati sa-i recrutam pe angajatii sai talentati in echipa noastra".
Potrivit LinkedIn, Endorse avea 18 angajati, mizand pe YouTube si PayPal. Printre partenerii sai, se numarau branduri de renume, precum Procter & Gamble, Mondelez, Pepsico, General Mills, McCormick si Popchips.