Facebook si-ar putea lansa propria retea de publicitate pentru servicii mobile
facebookpublicitateretele mobile
Facebook a constatat ca mai mult de jumatate din veniturile din publicitate sunt generate prin utilizarea retelelor mobile.
Astfel, in curand, Facebook Inc. si-ar putea lansa propria retea de publicitate pentru dispozitive mobile, luand exemplul unor alti giganti ai tehnologiei informatiei, precum Google Inc. sau Yahoo! Inc., au anuntat duminca oficiali ai grupului cu sediul la Menlo Park, in California.
Potrivit unui raport recent, Facebook si-ar putea lansa reteaua de publicitate cu prilejul conferintei F8 de la San Francisco, de pe 30 aprilie. Cu toate acestea reteaua de socializare ezita sa faca un anunt oficial.
Noua retea va ajuta editorii si dezvoltatorii sa utilizeze imensa baza de date a Facebook pentru a rafina publicul in vederea plasarii tintite a reclamelor. Singura problema a noii retele Facebook este ca utilizatorii conectati vor fi nevoiti sa vada reclame chiar si atunci cand nu navigheaza pe Facebook.
Vanzarile de reclame pe dispozitive mobile, a generat in ultimul trimetr al anului 2013, 1,24 miliarde dolari, mai mult de jumatate din toate veniturile Facebook provenite din publicitate.