In primul trimestru, vanzarile Flanco au crescut cu 51%
flanco black weekblack fridayrezultate flancopiata itpiata electrocasnice
In primul trimestru al acestui an, Flanco a avut o cota de piata medie de 12%, fata de 8,2% in perioada similara a anului precedent.
In aceeasi perioada, vanzarile companiei au inregistrat o crestere cu 51%, in comparatie cu primul trimestru al anului trecut, in conditiile in care, intre lunile ianuarie si martie, piata de electrocasnice si IT a avansat cu numai doua procente.
Incurajata de aceste rezultate, Flanco tinteste atingerea unei cote de piata de 15%, pana la finalul anului 2012.
Cele mai mari vanzari din primul trimestru au fost realizate in luna martie, in urma campaniei Black Week, o saptamana cu reduceri de pana la 50%, care a generat 40% din totalul rezultatelor acestei luni.
In ceea ce priveste cresterile de vanzari pe categorii de produse, segmentul de electronice a avut cea mai mare crestere, de 65%; cel de IT de 40%, in timp ce vanzarile de electrocasnice au crescut cu 38%, in comparatie cu primele trei luni din 2011.
In prima parte a anului in curs, Flanco a deschis cinci magazine, in urma unor investitii totale de 9 milioane de lei. In lunile aprilie si mai, au fost deschise inca doua magazine, in Oradea si in Iasi, in urma unei investitii de 5 milioane de lei.
Pentru cel de-al doilea trimestru, Flanco anticipieaza ca piata va stagna si va ajunge sa valoreze, la sfarsitul anului, 1,15 miliarde de euro, fata de 1,1 miliarde, in 2011.