Interactive Intelligence, printre liderii globali din industria de software
interactive intelligencegartner
Interactive Intelligence Group, furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, a fost nominalizata si in acest an printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului international al companiei americane de consultanta Gartner, Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.
„Ne-am imbunatatit semnificativ produsele si serviciile, crescand in acelasi timp gradul lor de scalabilitate si securitate, ne-am consolidat oferta de servicii in cloud si am adaugat aplicatii inovative in portofoliu, cum ar fi analiza in timp real a convorbirilor telefonice sau cele pentru furnizarea de suport pe dispozitive mobile”, a declarat Donald E. Brown, fondatorul si CEO-ul Interactive Intelligence, potrivit unui comunicat de presa.
„Din ce in ce mai multe companii cauta modalitati mai bune de a-si servi clientii. Acest lucru a dus la cresterea interesului pentru experienta clientilor, ceea ce le determina sa ia in considerare serviciile Interactive Intelligence”, a adaugat el.
„In plus fata de aceste imbunatatiri aduse produselor, am inregistrat si alte rezultate exceptionale anul trecut. In 2012, numarul total de comenzi a crescut cu 48% fata de 2011, in timp ce comenzile pentru solutii de contact center in cloud au crescut cu 123% fata de anul precedent. De asemenea, am continuat cresterea pe piata, cu un avans de 147% al numarului de contracte cu o valoare mai mare de 1 milion de dolari semnate in 2012, comparativ cu anul trecut. Iar pentru a crea o organizatie mai eficienta pe plan regional din punct de vedere al vanzarilor si al serviciilor de suport, am realizat mai multe achizitii”, a mai spus Brown.
„Nu in ultimul rand, dorim sa ne transformam din inovatori ai tehnologiei in consultanti cu expertiza in acest domeniu. Avand posibilitatea de a oferi consiliere in ceea ce priveste resursele umane, procesele si tehnologia utilizata de clientii nostri, ii putem ajuta pe acestia sa isi transforme serviciile de relatii cu clientii intr-un avantaj competitiv, ceea ce consideram ca ne va pozitiona, in cele din urma, ca lider de piata”, a incheiat CEO-ul Interactive Intelligence.
Potrivit Gartner, liderii nominalizati in raportul Magic Quadrant sunt furnizori cu o mare vizibilitate in piata, cu portofolii extinse de produse, care inregistreaza cote de piata semnificative, care prezinta o acoperire geografica larga, cu o viziune clara asupra evolutiei pietei de profil si cu o capacitate dovedita pentru livrarea de solutii pentru centre de contact.
Prin portofoliul de solutii pe care il detin ocupa o pozitie dominanta in piata si este de asteptat ca pe viitor sa continue sa livreze solutii de top. In plus, acesti furnizori ofera solutii care prezinta un risc scazut de esec in etapa de implementare. In 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma de solutii software all-in-one – Customer Interaction Center (CIC) – pentru a furniza aplicatii multifunctionale in defavoarea costurilor ridicate si complexitatii date de infrastructura multipunct utilizata la vremea respectiva.
Platforma CIC este dezvoltata integral pe o arhitectura software care include aplicatii pentru agentii centrelor de contact si pentru supervizori, precum si aplicatii pentru comunicatii integrate destinate utilizatorilor de business. Platforma poate fi implementata atat la locatie, cat si in cloud, potrivit modelului CaaS (Communications-as-a-Service).
Gartner nu favorizeaza niciun furnizor, produs sau serviciu descris in publicatiile sale si nu recomanda utilizatorilor de tehnologie sa selecteze numai acei furnizori cu cel mai mare rating. Rapoartele de cercetare Gartner constau in opinii ale specialistilor organizatiei si nu trebuie interpretate ca fapte. Gartner declina toate garantiile, exprimate sau implicite, cu privire la aceasta cercetare.
Foto: Wikipedia.