Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

KLM, prima companie aeriana care are cont confirmat de WhatsApp Business


KLM, prima companie aeriana care are cont confirmat de WhatsApp Business
de la 06 Sep. 2017
KLM, prima companie aeriana care are cont confirmat de WhatsApp Business
Tags: klm whatsapp businesscanale media

WhatsApp si KLM Royal Dutch Airlines au inceput un test unic pentru un nou serviciu pe WhatsApp. KLM ofera acum clientilor din intreaga lume informatii despre confirmarea rezervarii, notificari de check-in, imbarcare, actualizarea statusului de zbor si raspunde la intrebari in 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicatiei oficiale WhatsApp Business.

KLM este una dintre primele companii si prima companie aeriana din intreaga lume cu un cont confirmat de WhatsApp Business.
 
Acest program pilot este un prim pas pentru WhatsApp. Aplicatia a fost pusa in functiune in cateva tari deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scara larga in urmatoarele saptamani. 
 
Oferirea de informatii despre zboruri catre clienti prin contul de WhatsApp permite accesul la informatie usor, facandu-l disponibil in aeroport, pe drum sau de acasa. 
 
Clientii pot sa contacteze direct agentii KLM, 24/7, prin intermediul aplicatiei. Serviciul este disponibil clientilor care rezerva bilete sau se conecteaza prin KLM.com si aleg optiunea de a primi informatii prin intermediul WhatsApp.
 
Mesajele sunt sigure, astfel incat acestea pot fi citite numai de catre client si de KLM. Clientii pot recunoaste cu usurinta conturile verificate, utilizand aplicatia oficiala WhatsApp Business. Acestia vor vedea o insigna de forma unei bife, de culoare verde langa numele de contact KLM din WhatsApp.
 
Din 2009, KLM si-a castigat reputatia de pionier in social media. KLM are peste 25 de milioane de fani si urmaritori pe diverse platforme sociale. 
 
Prin aceste canale, KLM primeste peste 100.000 de mentiuni in fiecare saptamana, dintre care 15.000 sunt intrebari sau remarci. 
 
Acestora le raspund personal mai mult de 250 de agenti, care formeaza cea mai mare si cea mai dedicata echipa de social media din lume. 
 
Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat si KakaoTalk, KLM ofera raspunsuri clientilor sai 24/7 in olandeza, engleza, germana, spaniola, portugheza, franceza, chineza, japoneza si coreana. In timpul orelor de program, KLM ofera, de asemenea, servicii in limba italiana. 
 
KLM a fost prima companie aeriana din lume care a oferit clientilor sai optiunea de a primi documente de zbor si actualizari prin Messenger, Twitter si WeChat.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016