Samsung doreste sa inaugureze 4.000 de magazine in India
samsungindiamagazineretailtelefoanenokia
Samsung doreste sa inaugureze intre 3.000 si 4.000 de magazine de retail in India. Compania incearca astfel sa faca fata competitiei din partea producatorilor mai ieftini de telefoane mobile.
Compania a deschis 10 magazine intr-o faza pilot si intentiile sale sunt ca unitatile sa fie de mici dimensiuni si sa dispuna de stocuri zilnice, aduse de distribuitori.
Nokia a facut acelasi lucru printr-o prezenta mult mai activa in retailul din India si doreste sa isi pastreze dominatia (macar) pe segmentul telefoanelor entry-level.
Seful Samsung India, Vineet Taneja, a declarat ca gigantul tehnologic se adreseaza oraselor indiene cu o populatie de cel mult 100.000 locuitori, pentru a-si promova terminalele.
"Este o provocare majora, mai ales ca retailingul modern cucereste cu greu orasele mici din India si hubul de retail este reprezentat, in cele mai multe cazuri, de o strada mica presarata cu magazine", a spus Taneja.
Cele mai multe magazine vor fi deschise in regim de franciza.
Samsung are deja 2.000 de magazine in franciza la nivelul Indiei, informeaza cellular-news.com.