Adobe cumpara platforma de portofolii Behance pentru suma de 150 milioane de dolari
adobebehancefacebooklikeartisticalifornia
Behance, start-up-ul din New York care a dezvoltat o noua platforma pentru oamenii creativi si echipele care vor sa isi prezinte lucrarile, a fost cumparat de ADOBE.
Gigantul din San Jose, California este binecunoscut pentru gama de programe furnizate artistilor, precum Photoshop, Illustrator si Indesign.
Chiar daca termenii financiari ai tranzactiei nu au fost dezvaluiti, jurnalistii IT&C estimeaza ca Adobe a platit 150 milioane de dolari pentru Behance.
Compania Behance a fost infiintata in 2006 de Scott Belsky si Matias corea, un designer grafic. Prin acest start-up, cei doi isi propuneau sa le ofere persoanelor creative sansa de a-si prezenta lucrarile si proiectele lumii intregi - gratuit si tinand cont de conditiile fiecaruia.
The Behance Network le permite utilizatorilor sa partajeze proiectele multimedia cu alti artisti din reteaua Behance, inclusiv cu cei care au cont pe LinkedIn. Folosind instrumentul "ProSite", utilizatorii pot realiza un site de portofolii de la zero, contra unui cost lunar de 11 dolari.
In principiu, Behance sustine ca a gazduit peste 2,3 milioane de proiecte publice, din circa 170 de tari. Aceste proiecte au generat circa 33,6 milioane "aprecieri" - echivalentul "like-ului" de pe Facebook.