Afacere online: 80.000 de unici pe zi, 10 milioane euro pe an
fly gostefano iervolinorezervari online
Site-ul de rezervari online Fly Go are in jur de 80.000 de vizitatori unici pe zi, iar afacerile din 2013 s-au ridicat la circa 10 milioane de euro.
”Din totalul vizitatorilor, circa 1% si cumpara de pe site. Valoarea medie a unui bilet de avion este de circa 175 euro, iar cea a unui pachet turistic ajunge la aproape 200 euro”, a afirmat Stefano Iervolino, director general al Fly Go Romania.
In vara acestui an, compania va implementa si o versiune a site-ului pentru dispozitivele mobile, ceea ce ar putea duce la o crestere a traficului.
In prezent, circa 2% dintre vizitatori intra de pe astfel de device-uri, dar procentul ar putea creste la 10% dupa implementarea variantei mobile.
”Noua versiune ne costa in jur de 50.000 de euro, va demara in luna mai si ar trebui sa fie gata in doua-trei luni”, a afirmat Iervolino.
In 2013, compania a investit circa 500.000 euro lunar in promovare, in principal campanii AdWords, suma totala alocata anual fiind de circa sase milioane euro.
Din investitia anuala totala, de 6-7 milioane, circa 3% sunt credite bancare.
In total, platforma Fly Go a costat aproape 1 milion euro, sustine Iervolino.
”Nu am inceput cu 500.000 euro. Am investit initial sume mici in campanii AdWords, sute de euro lunar. Apoi, au venit din ce in ce mai multi vizitatori care au cumparat din ce in ce mai mult, iar profitul a fost reinvestit in promovare si in optimizarea site-ului”, a afirmat Iervolino.
Pentru acest an, compania va pastra bugetul de promovare de anul trecut si se va axa pe consolidarea afacerii.
Foto:
fly-go.ro.