Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Consultantii SAP Romania lanseaza in premiera globala o solutie dedicata companiilor din retail

Consultantii SAP Romania lanseaza in premiera globala o solutie dedicata companiilor din retail
de la 20 Mai. 2013
Consultantii SAP Romania lanseaza in premiera globala o solutie dedicata companiilor din retail Tags: saphanaretaildatesap hanapromotii

SAP Romania, subsidiara locala a liderului mondial pe piata de solutii software de business SAP AG (NYSE: SAP), a lansat in premiera mondiala solutia SAP Affinity Insight, care permite companiilor din retail sa analizeze obiceiul de cumparare al clientilor si sa identifice afinitatea intre produsele comercializate, fapt care contribuie la personalizarea ofertelor si promotiilor practicate, informeaza compania SAP, intr-un comunicat remis manager.ro. Analiza obiceiului de cumparare este realizata prin utilizarea datelor de la casele de marcat la nivel de produs individual cu ajutorul tehnologiei in-memory computing, asigurata de platforma analitica SAP HANA.


„Pana acum, retailerii nu aveau nici tehnologia si nici resursele necesare pentru analizarea obiceiului de cumparare la nivel individual, toate aceste statistici fiind realizate la nivel agregat. Astfel, avand in vedere avantajul competitiv pe care il ofera companiilor din retail, prin furnizarea detaliata a acestor informatii, Affinity Insight este un produs extrem de revolutionar si inovator si este realizat in premiera internationala de catre consultantii nostri din cadrul departamentului Performance & Insight Optimization, care completeaza astfel portofoliul de solutii SAP pentru acest segment”, a explicat Valentin Tomsa, directorul general al SAP Romania.

Un instrument flexibil

Practic, solutia Affinity Insight este un instrument de analiza extrem de flexibil, ce permite comerciantilor sa prelucreze in timp foarte scurt datele de vanzari la nivelul cosului de cumparaturi al fiecarui client in parte, scopul fiind identificarea corelatiilor cantitative dintre anumite produse sau grupuri de produse.

Pe baza acestor informatii, retailerii urmaresc in principal: eficientizarea promotiilor, maximizarea profitabilitatii pe cosul mediu de cumparaturi, optimizarea spatiului la raft si a plasarilor secundare.

Pana la aparitia platformei tehnologice inovatoare SAP HANA, analiza acestor date, la nivel de regiune, magazin, grupa de produse, grupe de clienti, interval orar, era anevoioasa, durand zile intregi. Acum viteza de pana la de 10.000 de ori mai mare cu care HANA proceseaza datele, fata de bazele de date traditionale, permite optimizarea ambelor etape: pregatirea promotiilor prin analiza datelor si raspunsuri rapide la intrebari de business succesive, dar si urmarirea efectului promotiilor in timp util.

O solutie conceputa in Romania

„Identificarea afinitatilor intre anumite produse este posibila prin crearea unor algoritmi de calcul inovatori si unici in lume, toata aceasta metodologie fiind pusa la punct de catre consultantii SAP din Romania. Realizarea unor asemenea solutii de business complexe, de inalta calitate, este dovada profesionalismului si gradului ridicat de expertiza asigurat de angajatii SAP pe plan local”, a adaugat Valentin Tomsa.

Departamentul Performance & Insight Optimization (PIO) din Romania s-a infiintat in 2010, fiind intr-o continua crestere, si este format din tineri avand cunostinte avansate de matematica si informatica. Echipe similare mai exista doar in Statele Unite si Germania.

„Scopul nostru este de a concepe solutii pentru probleme non standard privind optimizarea proceselor specifice de business. Affinity Insight este o prima solutie standard realizata de catre echipa PIO locala. Ne mandrim ca aceasta solutie a fost conceputa in Romania, fiind prima aplicatie autohtona care intra in portofoliul de aplicatii SAP la nivel mondial. Solutia a fost finalizata in decembrie 2012, iar primul contract de livrare a fost semnat in ianuarie 2013, ceea ce reprezinta inca o dovada a succesului aplicatiei”, a explicat Viorel Marcu, manager Performance & Insight Optimization, SAP Romania.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement