Domo vine cu un concept nou, in Ploiesti
domoploiesticoncept nouoferte
Domo a deschis, la inceputul acestui week-end, cel de-al doilea magazin, in Ploiesti Shopping City. In premiera, magazinul abordeaza un concept vizual inedit intr-o combinatie eleganta de alb si negru.
In magazinul din Shopping City Ploiesti, Domo expune produsele pe un mobilier complet reproiectat pentru a facilita clientilor optiunile de a studia, compara si alege produsele.
Sistemul de directionare si semnalizare a categoriilor, alaturi de modalitatile de expunere a produselor converg unitar catre un singur obiectiv, in scopul caruia Domo isi concentreaza eforturile de ani de zile: oferirea unei unice experiente de cumparare.
Retailerul isi propune sa ofere pasionatilor de tehnologie o gama larga de produse audio-video si IT&C de ultima generatie.
Deschiderea celui de-al doilea magazin din Ploiesti Shopping City a fost marcata si de o campanie agresiva de comunicare si promovare a gamelor de electronice, electrocasnice, audio-video si IT&C.
De exemplu, doar pana la 10 septembrie, puteti cumpara o tableta Prestigio Multipad de 7 inch cu doar 279 de lei, un Notebook HP cu 2 Giga de RAM si 2 ani de garantie, cu doar 1.099 lei dar si un Smart TV LG cu numai 1.199 lei.
Campania de marketing destinanta deschiderii dublata de notorietatea pe care brand-ul Domo o are in Ploiesti au adus in primele trei zile de la deschidere un trafic de clienti mult peste asteptari. Cele mai vandute categorii de produse au fost televizoarele si produsele IT&C.