Piata europeana de publicitate pe dispozitive mobile a crescut cu 46% in 90 de zile
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Piata europeana de publicitate pe dispozitive mobile a crescut cu 46% in 90 de zile
Potrivit datelor agentiei de mobile advertising InMobi, piata europeana de publicitate pe dispozitive mobile a crescut cu 46% in doar 90 de zile.
Raportul arata ca iPhone 4 ramane in topul preferintelor europenilor, cu o cota de 7,2%, urmat de Samsung GT-i9000 (4,9%) si HTC Desire S (3,1%). In acelasi timp, sistemul de operare Android acapareaza 33% din reclamele din regiune, de doua ori mai mult decat rivalul iOS (14,9%).
La nivel global, Android a devenit sistemul de operare numarul 1, in T3 2011, pentru prima oara, depasind sistemele de operare de la Nokia.
"Utilizatorii au urmat fara echivoc trendul mobil si vanzarile au crescut semnificativ in ultimul trimestru. Aceasta ascensiune nu s-a diminuat deloc, demonstrand inca o data necesitatea implementarii unor campanii publicitare special concepute pentru dispozitivele mobile, mai ales in contextul sosirii sarbatorilor de iarna", a declarat James Lamberti, vicepresedinte al InMobi.
"Android se va confrunta cu o competitie tot mai acerba din partea sistemului de operare iOS 5 si a telefonului iPhone 4S, in aceasta luna. Totusi, cifrele arata ca Android va fi greu de prins din urma, chiar daca Apple recupereaza teren pe piata din Europa", a subliniat Surag Patel, directorul InMobi.