Produsele ESET raman pe prima pozitie in preferintele japonezilor
esetsecuritate itjaponiakadokawashukanmac people
ESET a fost desemnata, pentru a treia oara consecutiv, in pozitia de lider in cadrul studiului de satisfactie a clientilor derulat de catre Kadokawa ASCII General Research Institute in Japonia.
Linia de produse ESET conduce in unsprezece categorii de evaluare din doisprezece.
ESET este preferat de catre utilizatorii care apreciaza cerintele de sistem reduse, ratele eficiente de detectie, precum si rapiditatea demonstrata de catre solutiile antivirus, potrivit lui Parvinder Walia, director de marketing la ESET pe regiunea APAC.
ESET a obtinut scorul de top de 88,4 puncte, cu 13 puncte peste scorul cel mai apropiat primit de Kaspersky, si cu peste 10 puncte mai mare decat cel inregistrat de Kingsoft, castigatorul categoriei de produse antivirus gratuite.
Solutiile de securitate ESET s-au pozitionat drept cele mai bune produse din categoria solutii antivirus cu plata in mai multe categorii, printre care viteza de raspuns a software-ului instalat, performanta de securizare si suportul tehnic oferit.
Studiul organizat de catre Kadokawa ASCII General Research Institute a fost derulat la sfarsitul lunii august 2013 iar respondentii faceau parte din grupul de monitorizare Kadokawa ASCII General Research, ce include, printre altii, cititorii revistelor Shukan ASCII Weekly, Mac People.
Respondentii au evaluat caracteristicile individuale, precum si impresia generala a liniei de produse a fiecarui brand, prin evaluari de tipul foarte bun (100 puncte), bun, moderat, rau si foarte rau (0 puncte).