Profiturile Google au crescut, in pofida scaderii preturilor medii la reclame
googleprofitreclamapreturiveniturilarry page
Profiturile Google au crescut cu 36%, in ciuda diminuarii preturilor medii la reclame, pe masura ce tot mai multi utilizatori acceseaza motorul de cautare si alte servicii, prin intermediul dispozitivelor mobile.
Rezultatele prezentate joi au depasit estimarile analistilor, un motiv de bucurie pentru investitorii de la Google. Actiunile Google au crescut cu 6%, la 943,90 dolari, dupa prezentarea rezultatelor financiare.
Google a obtinut 3 miliarde dolari (8,75 dolari/actiune) in intervalul iulie-septembrie, fata de un profit de 2,2 miliarde dolari (6,53 dolari/actiune), rezultat inregistrat in urma cu un an.
"Google a avut un nou trimestru puternic, cu venituri de 14,9 miliarde dolari si un progres excelent in privinta produselor noi lansate", a declarat CEO-ul Google, Larry Page.
Pretul mediu al reclamelor s-a diminuat fata de anul anterior, in fiecare din ultimele opt trimestre, deoarece advertiserii nu mai platesc aceleasi sume pentru reclamele afisate pe dispozitivele mobile.
Veniturile Google au crescut cu 12%, fata de anul trecut, la 14,9 miliarde dolari.