Romania este reprezentata din nou in elita IT-ului european
insoftromaniapremiicristian aciubotariteiceo insoftred herring
INSOFT face parte din grupul select al celor mai inovative companii de software din Europa, castigatoare ale competitiei Red Herring Top 100 Europa.
"Nu este niciodata o sarcina usoara, selectarea acelor startup-uri care au potential de a creste si de a schimba in mod fundamental piata”, a afirmat Alex Vieux, editor si CEO Red Herring. „Am analizat sute de candidati de pe intreg continentul, si dupa lungi dezbateri si analize am alcatuit un Top 100 al castigatorilor. In fiecare an, competitia devine din ce in ce mai dura, dar consideram ca INSOFT demonstreaza viziunea, ambitia si inovatia care definesc un castigator Red Herring", a declarat Alex Vieux, editor si CEO Red Herring
Red Herring Top 100 Europa celebreaza companiile private de top din Europa. Din cei peste 250 de finalisti selectati in urma unui proces foarte riguros la inceputul caruia au fost inscrise numeroase organizatii private de pe intreg continentul, au fost alese 100 de companii care s-au remarcat prin gradul inalt de inovatie, potentialul de crestere si capacitatea de a influenta piata pe care activeaza.
„Obtinerea acestei recunoasteri este un semn important ca ceea ce facem este valoros, atat pentru beneficiarii finali cat si pentru piata de IT&C. Premiul vine ca o motivatie suplimentara pentru noi, sa continuam sa devenim mai buni, mai creativi si mai eficienti. Secretul reusitei noastre e simplu: o echipa de specialisti “dependenti” de tehnologie, atitudine indrazneata pe piata sustinuta de know-how si experienta, investitii in inovatie si o strategie de afaceri axata pe cresterea accelerata si sustenabila”, a declarat Cristian Aciubotaritei, CEO INSOFT Development & Consulting.
Organizatorii topului urmaresc identificarea acelor modele de antreprenoriat care si-au dovedit eficienta, au contribuit la crearea unor afaceri de succes si pot sprijini activ dezvoltarea regiunii.
Companiile care au intrat in top au fost evaluate atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ pe baza unui set complex de criterii ce au vizat performanta financiara, inovatia tehnologica, calitatea managementului, strategia de afaceri si modalitatile inovative de penetrare a pietei. Aceasta metoda de analiza a potentialului a fost completata de o evaluare a performantelor anterioare si a reputatiei companiei, ce a permis expertilor de la Red Herring sa vada dincolo de “imaginea publica” si sa transforme lista finalistilor intr-un instrument pentru descoperirea si promovarea celor mai bune oportunitati de business din cadrul industriei.