Seful AOL: Scopul nostru este sa ocupam locul trei in industrie
aoltim armstrongceoscopindustriefacebook
Va mai amintiti sloganul "Sa cucerim internetul"? L-a folosit CEO-ul AOL, Tim Amstrong (foto), pentru a-si incuraja angajatii sa gandeasca in termeni mari. Sentimentul optimist a suferit unele modificari de atitudine, cel putin in ultima vreme.
"Scopul nostru este sa devenim al treilea jucator din industrie", a declarat Armstrong in cadrul conferintei Communacopia, organizata marti de Goldman Sachs. Publicitatea este principala directie strategica a AOL.
"Nu suna foarte ambitios, dar in realitate, ocuparea locului trei intr-o asemenea ierarhie ofera un loc privilegiat la masa jucatorilor", a precizat Armstrong.
"Medalia de bronz" reprezinta insa o ambitie greu de atins pentru AOL. Potrivit eMarketer, AOL va inregistra pe tot parcursul anului 2011 venituri de 522 milioane de dolari, situandu-se pe locul cinci in industria specifica, dupa Microsoft (602 milioane de dolari), Google (1,1 miliarde de dolari), Yahoo! (1,6 miliarde de dolari) si Facebook (2,2 miliarde de dolari).
Se pare ca AOL a abandonat si planurile de extindere internationala a Huffington Post. In luna iunie, editorul coordonator al AOL, Arianna Huffington, promitea ca Huffington Post va fi prezent "in 12 tari pana la sfarsitul anului". Pana in prezent, Huffington Post a fost lansat in doar doua tari: Canada si Marea Britanie.
"Analizam in prezent lansarea pe noi piete. Avem trei in vizor. In functie de cum ne vom descurca in urmatoarea luna, vom lansa Huffington Post si in alte state, pana la sfarsitul anului 2011", a declarat Armstrong.
Tim Armstrong nu a dorit sa vorbeasca despre disputa publica avuta cu fondatorul TechCrunch, Michael Arrington ("Mike este un antreprenor foarte priceput") si nici nu a comentat zvonurile privind o posibila fuziune AOL-Yahoo ("Daca as avea o opinie in acest sens, cu siguranta nu as expune-o in cadrul acestei interventii").