Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Telefonul castiga teren in fata televizorului ca dispozitiv folosit pentru informare

Telefonul castiga teren in fata televizorului ca dispozitiv folosit pentru informare
de la 18 Mar. 2014
Telefonul castiga teren in fata televizorului ca dispozitiv folosit pentru informare Tags: telefoninformarelaptopdesktop

Smartphone-urile sunt utilizate mai mult decat anul trecut in special pentru informare (42% anul acesta fata de 35% in 2013), se arata in studiul realizat de Daedalus Millward Brown.


In schimb, in ceea ce priveste compararea preturilor sau achizitii propriu zise, procentele nu sunt foarte diferite fata de anul trecut.
 
Practic, in februarie anul acesta, in jur de 25,8% dintre cei care detin un smartphone il folosesc si pentru a compara preturi, la inceputul lui 2013 procentul era de 21,4%.
 
Totodata, cei care detin un smartphone si il utilizeaza pentru achizitii ajung la un procent de 19,2%, fata de 15,1% anul trecut. 
 
“Evolutia nesemnificativa a utilizarii smartphone-urilor pentru achizitii online, in conditiile in care numarul de smartphone-uri a crescut vizibil, are de a face si cu lipsa adaptarii site-urilor de e-commerce la aceste terminale. Jucatorii din aceasta industrie trebuie sa inteleaga ca telefonul mobil reprezinta pentru ei o poarta mare de acces catre persoanele care fac cumparturi online” a spus Daniel Enescu, managing partner Daedalus Millward Brown.
 
Cea mai mare parte a celor care cumpara online utilizeaza laptopuri sau calculatoare desktop, 86% dintre cei care au facut cel putin o achizitie online in ultimele 6 luni folosind aceste terminale.
 
“Trebuie insa remarcat si aici ca un procent semnificativ de  14% dintre persoane nu a folosit deloc laptop-ul sau desktop-ul pentru cumparaturile online realizate in ultimele 6 luni”, mai spune Enescu.
 
Studiul a fost realizat utilizand panelul Daedalus Online, pe un esantion de 930 persoane care au facut cumparaturi online in ultimele 6 luni.
 
Esantionul a fost cules in doua valuri - in februarie 2013 si februarie 2014. Eroarea de esantionare este de +/-4%.
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement