Vodafone ofera servicii de Location-Based Advertising
reclamaadvertisingvodafonelocation based advertising
Utilizatorii serviciilor de telefonie mobila ai Vodafone pot primi comunicari comerciale de la brand-urile preferate, in functie de locul in care se afla. Selectia are loc in timp real, in interiorul principalelor centre comerciale din tara.
Companiile isi pot face reclama pe telefonul mobil folosind AdPlus printr-un nou criteriu de selectie, in functie de pozitionarea utilizatorilor.
Prin Location-Based Advertising, clientii care si-au exprimat acordul explicit pot primi informatii comerciale in timp real in interiorul celor mai importante centre comerciale din Romania, in functie de interesul manifestat si de profil.
Location-Based Advertising, serviciu ce suporta atat comunicare prin SMS cat si prin MMS, completeaza criteriile de selectie oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, gen, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.
Serviciul AdPlus ofera selectarea precisa a audientei in functie de criterii de segmentare actualizate frecvent, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj precum si posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real, prin functionalitati de tip click2call, click2sms sauclick2browse.