Yahoo anunta ca nu va mai respecta cererile utilizatorilor de a nu mai fi urmariti pe Internet
yahooutilizatoriconfidentialitatepersonalizat
Intimitatea pe internet a devenit o problema tot mai dezbatuta in ultima perioada de timp. De pilda, compania americana Yahoo a anuntat ca nu va mai respecta solicitarile utilizatorilor sai de a nu fi urmariti pe Internet. In acest sens, cei de la Yahoo au anuntat ca vor renunta la optiunea "Do Not Track".
Firma din SUA si-a propus sa le ofere utilizatorilor o experienta personalizata pentru fiecare in parte, in functie de preferintele acestora si de interesele lor.
Potrivit CMO, reprezentantii companiei Yahoo sustin ca vor sa tina utilizatorii din intreaga lume la un nivel de interconectivitate cat mai ridicat.
"La Yahoo lucram din greu pentru a le oferi utilizatorilor nostri o experienta personalizata la un nivel ridicat. Ii tinem pe oameni conectati cu ceea ce conteaza cel mai mult pentru ei, pe toate dispozitivele folosite si in intreaga lume.
Fundamental, consideram ca cea mai buna experienta web este cea personalizata", au anuntat membrii echipei departamentului de confidentialitate al Yahoo.
Expertii sustin ca o experienta personalizata inseamna ca utilizatorii vor primi continut in functie de ce aleg sa vada pe Internet.
Yahoo a fost considerata prima mare companie din industria tehnologiei care a introdus politica de confidentialitate "Do Not Track".
In plus, firma da voie utilizatorilor sa administreze anumite aspecte de confidentialitate prin intermediul "Yahoo Privacy Center", insa pentru a putea face acest demers ei trebuie sa accepte "cookie-uri" si sa fie inregistrati pe Yahoo pe fiecare gadget pe care il utilizeaza cu o frecventa zilnica.