Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 greseli pe care oamenii inteligenti le fac la locul de munca

5 greseli pe care oamenii inteligenti le fac la locul de munca
de la 03 Mar. 2014
5 greseli pe care oamenii inteligenti le fac la locul de munca Tags: angajatiresurse umanegreseliexperimentviitorfeedback

Ai putea fi cea mai inteligenta si capabila persoana din echipa ta, dar asta nu inseamna ca viitorul tau in campul muncii este asigurat. Unii oameni iscutiti fac greseli grave la birou, care le pot compromite carierele profesionale.


Jobs.aol.com aduce in discutie cinci asemenea erori, de care trebuie sa va feriti la locul de munca.
 
1. Nu intelegi principiile dupa care se ghideaza seful tau

Nu conteaza cat de priceput esti in activitatea ta, daca seful are alte prioritati. Sa spunem ca stii sa legi relatiile cu clientii si investesti timp in acest sens, dar seful tau te judeca in functie de succesul pe care il inregistrezi in zona vanzarilor; deseori, oamenii nu se sincronizeaza cu seful lor si rateaza cele mai importante "secvente" si sfarsesc prin a fi frustrati, cand vad ca munca lor nu este recunoscuta.
 
2. Renunti dupa primul esec

Daca doresti sa avansezi in cariera, trebuie sa accepti noile provocari si unele vor fi foarte dure. In situatia in care esti obisnuit sa primesti totul "pe tava", nu vei avea succes. Poti accepta esecul in urma unui proiect sau a unei responsabilitati, pentru a demonstra ca esti capabil sa mergi mai departe. O persoana ambitioasa va trece peste orice obstacol. 
 
3. Nu accepti feedback-ul celorlalti

Daca esti obisnuit sa muncesti eficient si sa fii apreciat, vei deveni "imun" in fata criticilor - pana la urma, nu ai exersat foarte mult sentimentul generat de feedback-ul negativ... Vei parea insa mai putin profesionist, daca te superi sau devii ofensiv, cand ti se atrage atentia asupra unor aspecte ale activitatii tale. De asemenea, oamenii respectivi nu iti vor mai oferi un feedback pe viitor. Chiar si cei mai buni gresesc uneori... 
 
4. Subestimezi importanta relatiilor cu colegii

Cand esti bun in ceea ce faci, vei considera ca nu mai ai alte obligatii. Totusi, relatiile profesionale conteaza foarte mult. Nu trebuie sa fii neaparat prieten cu colegii, dar poti sa-i intrebi ce mai fac apropiatii lor si unde isi vor petrece weekend-ul. Acestia te vor ajuta mereu cand vei avea nevoie, iti vor oferi un feedback onest si vor contribui la eficientizarea muncii.
 
5. Sa nu crezi ca munca excelenta pune in umbra decenta si politetea umana

Acest comportament este specific angajatilor de succes, care au orgolii extinse. S-ar putea ca munca lor sa fie atat de importanta, incat li se iarta unele ifose; ei isi neglijeaza colegii si uneori ii jignesc, voluntar sau involuntar; situatia nu va dura insa la nesfarsit. Chiar si atunci cand un asemenea comportament este tolerat, angajatii respectivi vor fi evitati de ceilalti, care ii considera "dificili". Pe viitor, vor obtine mai greu un job. Sefii onesti nu vor tolera o purtare nepoliticoasa, cu atat mai putin din partea angajatilor foarte experimentati. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

2 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Dan 2014-03-04 17:57:30
Foarte adevarat, Carmen, tare ai nimerit-o... articolul era insa despre top management, probabil...Ca daca ar fi fost altfel, nicicand. Iar boul de manage rpe care-l ai ar putea sa-ti exciplice tie, cel ce nu gandeste si doar munceste, care ii sunt principiile asa de-ar avea vreunul.
carmen 2014-03-04 08:55:38
E total nerealistic ce spuneti, din experienta mea am observat ca cei care nu au principii morale au job, cei grobiani, nesimtitii de fapt, agramatii cu bani si cu relatii au succes... nu renunti in viata nici la primul esec, nici la al 10 lea, dar cand vezi ca scenariul se repeta iar si iar, speranta se stinge, clacheza si omul cu cel mai puternic psihic..asa ca va contrazic , tot ce ati spus in articol nu prezinta realitatea salbatica de pe piata muncii...
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement