Prietenul la embargo se cunoaste
vinaria purcariembargo vinuri moldovavictor bostan
Vinaria Purcari a lansat campania #vindinmoldova, care are ca scop cresterea popularitatii vinurilor din Republica Moldova in Romania.
Campania este rezultatul simpatiei imense manifestate de romani fata de vinificatorii din Republica Moldova, ca urmare a embargoului impus, din 10 septembrie, de Rusia.
"Prin aceasta campanie dorim sa multumim Romaniei pentru suportul neconditionat demonstrat in aceste timpuri grele. Romania a fost intotdeauna o piata cheie pentru Vinaria Purcari, a carei importanta a crescut si mai mult odata cu restrictiile impuse de Rusia.
Reactia romanilor este una absolut admirabila si prin aceasta campanie ne propunem sa celebram unitatea celor doua maluri ale Prutului.
Dupa poduri de flori, speram sa avem si poduri de vin", a declarat Victor Bostan, CEO Vinaria Purcari.
In pofida situatiei critice in care s-a pomenit intreaga ramura vinicola din Moldova, campania adopta un ton foarte pozitiv, propunandu-si sa faca haz de necaz. "Prietenul la embargo se cunoaste" este e unul dintre mesajele campaniei.
Vinaria Purcari, fondata in 1827, este cea mai celebrata vinarie din Moldova. Prima medalie de aur a fost obtinuta in 1878, la Expozitia Mondiala din Paris, cand oenologii francezi au fost profund impresionati de aroma bogata si culoarea intensa a vinului Negru de Purcari, care a intrecut vinurile de Bordeaux.
De-a lungul anilor, colectia de vinuri Purcari a castigat mai mult de 140 de medalii la cele mai prestigioase concursuri internationale ca Decanter, Concours Mondial de Bruxelles, Challenge International du Vin, precum si aprecierea Curtii Marii Britanii.