Aeroportul Otopeni vrea sa stie daca sunteti multumiti de serviciile oferite
aeroportotopeniserviciihappy or not
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a introdus sistemul international "Happy or Not", sistem care masoara nivelul de satisfactie a pasagerilor fata de serviciile oferite de Aeroportul Henri Coanda.
Sistemul aplicat in Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti include un numar de 8 dispozitive, care afiseaza o intrebare la care pasagerii pot raspunde apasand unul din cele patru butoane-icon (figurate de la „very happy” pana la „very unhappy”).
Primul domeniu asupra caruia pasagerii isi pot exprima gradul de satisfactie este cel al parcarilor publice.
Printre celelalte domenii care urmeaza sa fie monitorizate pe parcursul acestui an se vor regasi serviciile de curatenie, check-in, retail, securitate etc.
Acest sistem va monitoriza si masura, in timp real, nivelul de satisfactie a pasagerilor atat fata de calitatea serviciilor din aeroport, cat si fata de angajatii care realizeaza respectivele servicii.
”Happy or Not” poate fi regasit si in alte aeroporturi europene, printre care: Heathrow - Londra, Lutton - Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.