Angajatii Facebook renunta la dispozitivele iOS in favoarea celor Android
facebookandroiddispozitive iosaplicatie facebookplatforma mobila
Facebook isi incurajeaza angajatii pentru a se muta de la Android la iOS. Motivul este intelegerea din experienta proprie despre cum se pot imbunatati aplicatiile companiei.
Altfel, pare o miscare inteligenta, dar si o provocare foarte mare.
Factorii de decizie din companiile din Silicon Valley sunt chiar utilizatori iOS in numar foarte mare. De aceea, majoritatea aplicatiilor sunt dezvoltate pentru acest tip de platforma, nu pentru Android.
Mike McCue si Evan Doll au incercat sa rezolve aceasta discrepanta si sa faca citirea ceva mai interesanta decat navigarea in fluxuri RSS. Prima data a fost lansat pentru iPad in iulie 2010, iar pentru iPhone cateva luni mai tarziu.
Debutul Android a venit in mai 2012 si a fost un acord exclusiv cu Samsung pentru a pune aplicatia pe Galaxy S3 inainte sa devina disponibila pentru restul platformei Android, cateva luni mai tarziu.
De pilda, Instagram a fost o aplicatie disponibila timp de doi ani utilizatorilor Apple, iar celor Android din aprilie a.c.
Astfel, Android este o platforma low-cost pentru consumatori, dar nu are obiective inalte pentru a se dezvolta in continuare. Platforma nu permite consumatorilor sa participe la aceasta activitate.
In batalia Android-Apple, prima a inregistrat vanzari de 104,8 milioane de unitati in al treilea trimestru al acestui an, iar iPhone de 26 milioane de unitati, inainte de lansarea iPhone 5.