Candy Crush ajunge in China
chinacandy crushioswechatutilizatorifacebook
Un parteneriat inedit intre King si Tencent va aduce jocul Candy Crush Saga pe platforma WeChat. Unii investitori s-au temut ca nu cumva jocul sa fie un "hit de o vara". Totusi, compania a scos asul din maneca: CHINA.
In situatia in care popularitatea jocului Candy Crush scade in SUA (chiar daca este al doilea cel mai vandut joc pentru iOS), King a semnat un contract cu gigantul chinez Tencent Holdings, una din cele mai inovative zece firme din social media.
Potrivit WSJ, Candy Crush nu este la fel de popular in China precum in SUA, ocupand locul 65 in App Store.
Chiar daca King a avut un profit net de 586 milioane dolari si venituri de 1,9 miliarde dolari in 2013, China ar putea reprezenta o noua mina de aur pentru companie.
Dimensiunea pietei chineze de jocuri pentru dispozitive mobile se va dubla in 2014 la 22 miliarde yuani (3,5 miliarde dolari) si va continua sa creasca vertiginos cu o rata de 60%, in urmatorii trei ani, potrivit fastcompany.com.
WeChat seamana cu Facebook, dar include grupuri mai restranse de prieteni.
Totusi, ocupa un loc de cinste pe piata chineza, cu 400 milioane utilizatori.
Tencent a inceput sa canalizeze jocurile prin WeChat incepand cu 2013 si actualmente produce patru din cele mai vandute cinci asemenea aplicatii pentru iOS din China.