Facebook Timeline permite brandurilor sa se intoarca in timp, pana in anul 1000 AD
facebook timelinebranduniversitatefacebookold spicevampir
Pe masura ce brandurile din intreaga lume au trecut la Facebook Timeline, Mashable a sesizat o problema mai putin obisnuita (dincolo de faptul ca unele marci nu au avut inspiratie, in privinta designului paginii): multe din companii erau mai vechi decat "permitea" Facebook-ul, care a inclus in Timeline toti anii, incepand cu 1800 AD.
Acest fapt a reprezentat o problema pentru institutii, precum Universitatea Harvard si... armata americana - care si-au exprimat punctul de vedere: "In prezent, limita minima a Timeline-ului este anul 1800; institutiile noastre au fost infiintate in 1775".
Miercuri dimineata, administratorii Facebook au "intors paginile calendarului" Timeline la anul 1000 AD.
Noua limita ar putea reprezenta insa o problema pentru
UK Royal Mint, fondat in 886. (Nu credem insa ca Royal Mint va adopta Timeline, in conditiile in care dispune de doar 306 like-uri pe Facebook; dar niciodata nu este prea tarziu!).
Extensia permite brandurilor sa se promoveze intr-un mod mai distractiv, sub forma unei povesti.
De exemplu, Old Spice, a inventat o poveste hilara, care explica circumstantele infiintarii companiei, in anul 1938:
"Capitanul William Lightfoot Schultz a inventat parfumul Old Spice pe nava sa, impreuna cu al sau camarad, Rogue Stallion, un leopard australian cu un singur ochi - dupa ce au amestecat, din greseala, mai multe elemente, precum praf de roci stelare, praf de pusca, un spoiler de masina, o pereche de ochelari indrazneti si cativa colti de vampir".