Fondatorul WhatsApp si-a cerut scuze pentru cea mai semnificativa defectiune tehnica din istoria aplicatiei
whatsappsituatierouterfacebookceoscuze
Sambata, la doar cateva zile de la achizitia de 16 miliarde de dolari a Whatsapp-ului de catre Facebook, serviciul a fost indisponibil timp de patru ore.
Duminica, fondatorul si CEO-ul Jan Koum si-a cerut scuze pentru aceasta "defectiune tehnica", furnizand detalii exacte si noi informatii despre motivul intreruperii.
"A fost cea mai lunga si grava defectiune din ultimii ani, care i-a afectat pe toti utilizatorii", a spus Koum intr-un email trimis celor de la TheVerge.
Potrivit lui Koum, de vina ar fi fost un router din retea care prezenta defectiuni; dispozitivul a determinat mai multe probleme pentru toate serverele Whatsapp.
Koum nu a precizat care ar fi fost problema exacta a routerului, dar explicatia sugereaza ca defectiunea a afectat infrastructura Whatsapp.
In situatia in care defectiunea a fost semnificativa, Koum a precizat ca Whatsapp va lua noi masuri, alaturi de furnizorul de servicii, pentru a se proteja pe viitor de asemenea defectiuni.
"Vrem sa ne asiguram ca situatia NU se va repeta", a spus Koum.