Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cei mai multi utilizatori (37%) ai serviciului de microblogging Twitter acceseaza site-ul de cateva ori pe zi, potrivit unui studiul al firmei Lab42.
O data pe zi intra 33% dintre utilizatorii site-ului. Alti 19% acceseaza platforma de cateva ori pe saptamana, iar 5% de cateva ori pe luna.
Majoritatea (64%) utilizatorilor acceseaza serviciul de pe web, la adresa Twitter.com. Alti 16% folosesc o aplicatie mobila, iar 10% un client extern, precum TweetDeck sau Hootsuite.
Circa 42% dintre utilizatori publica mesaje pe Twitter cel putin o data pe zi, iar 24% o singura data in 24 de ore. De cateva ori pe saptamana publica mesaje 17% dintre utilizatori, iar de cateva ori pe luna 9%.
Utilizatorii de Twitter si brandurile
Cand vine vorba de numarul de branduri urmarite de utilizatori, cei mai multi (31%) urmaresc intre unul si cinci. Alti 20% urmaresc intre sase si 10, iar 18% intre 11 si 20 de marci. Doar 10% urmaresc intre 21 si 30 si 3% intre 31 si 50.
De ce urmaresc oamenii marcile pe Twitter? 66% pentru a beneficia de reduceri, 48% pentru a participa la concursuri, 47% pentru ca acestea au mesaje interesante, iar 30% pentru a primi servicii de asistenta.