Publicis a cumparat agentia Rosetta pentru 354 milioane lire sterline
publicisrosettaagentiemarketingdigitalgrup
Publicis Groupe a cumparat agentia de marketing interactiv Rosetta Group pentru 575 milioane dolari (354 milioane lire sterline).
Aceasta se adauga unei liste intregi de achizitii, formata din Razorfish, Digitas si Publicis Modem, transmite
campaignlive.co.uk. Rosetta, agentie specializata in consultanta si strategie, va activa ca brand de sine statator, condus de fondatorul si CEO-ul Chris Kuenne.
Printre clientii companiei se numara Allergan, Blue Cross Blue Shield, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Marriott, Research In Motion, T-Mobile si Valvoline. In 2010, veniturile agentiei Rosetta au crescut cu 23,1%, pana la 250 milioane dolari (154 milioane lire sterline).
Maurice Levy, CEO-ul grupului Publicis, a declarat ca achizitia grupului Rosetta este valoroasa si va servi la dezvoltarea companiei in sectorul digital. Rosetta a fost lansata in 1998 cu 40 de angajati, avand sediul in Princeton. S-a dezvoltat apoi in New York, Cleveland, San Luis Obispo, Los Angeles si San Jose. In prezent, are 1.100 de angajati.