STUDIU: 52% din managerii din Romania ignora retelele sociale
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: 52% din managerii din Romania ignora retelele sociale
Incredibil, dar adevarat. In luna in care Facebook si Google+ se bat pe sute de milioane de utilizatori din toata lumnea, cand companii cu nume de legenda renunta sa-si mai spuna numele in cadrul reclamelor si pun doar adresa paginii de Facebook, in Romania mai mult de jumatate dintre managerii de companii recunosc faptul ca "nu folosesc retelele sociale in scop profesional".
Potrivit studiului "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, doar 49,8% din manageri au permisiunea de a utiliza retelele de socializare online la birou.
Conform raspunsurilor oferite de peste 500 de manageri din domenii reprezentative, 2,6% din manageri au admis ca accesarea RSO la birou este obligatorie, 3,7% au explicat ca aceasta este stimulata, 49,8% au spus ca li se permite accesarea RSO la birou, 14% au afirmat ca nu au voie sa foloseasca RSO la munca, 26,1% au spus ca accesarea retelelor sociale online la birou este ignorata, iar 3,7% din manageri au mentionat ca accesarea RSO la birou este imposibila.
Mult mai interesanta este partea a doua a acestui studiu, in care 47,6% din manageri spun ca utilizeaza Retelele sociale in activitatea profesionala, iar 52,4% afirma ca nu folosesc Retelele sociale in acest scop. Avem, asadar, mai mult de jumatate dintre manageri care ignora cu desavarsire cea mai dinamica piata a momentului.
Conform studiului "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei", FACEBOOK ocupa locul 1 in preferinta respondentilor in proportie de 71%. LinkedIn ocupa locul 1 in preferinta respondentilor in proportie de 16%, Netlog - 1,9%, YouTube - 8,52% si Blogurile - ocupa locul 1 in preferinta respondentilor in proportie de 1,1%.
Studiul "Impactul utilizarii retelelor de socializare online de catre angajati asupra activitatii firmei" a fost realizat pe un esantion de 512 manageri, in perioada 1 - 30 iunie 2011, de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.
Pentru mai multe informatii: Cristina Apopei, Project Manager, e-mail: cristinaa@rs.ro, telefon: 021.317.25.79