Aplicatia Facebook va veni preinstalata pe masini, incepand cu modele de la Mercedes-Benz
aplicatia facebookfacebookmercedes-benzsl-class 2013
Este cea mai mare retea de socializare pe internet din lume, cu peste 800 milioane de utilizatori activi. Nu-i de mirare ca marcile doresc sa se foloseasca de popularitatea Facebook pentru a inregistra vanzari mai bune.
Mercedes-Benz USA va instala, pe sistemele de infotaiment de pe modelele viitoare, aplicatii Facebook, a anuntat compania la Salonul auto de la Detroit.
Programul va fi mai simplu decat cele dedicate telefoanelor mobile si tabletelor, pentru a nu distrage (prea mult) atentia soferului de la drum.
Astfel, aplicatia Facebook care se va gasi pe modelele Mercedes-Benz vandute in SUA va avea un set limitat de functii, centrate pe localizarea prietenilor si pe afaceri. De exemplu, daca o ruta este setata in sistemul de navigatie al masinii, aplicatia Facebook poate publica automat faptul ca soferul se indreapta spre un anumit punct. De asemenea, utilizatorul poate accesa rapid lista cu prietenii care se afla in apropiere de pozitia sa.
Potrivit lui Robert Policano, manager de produs la Marcedes-Benz USA, aplicatia Facebook nu va distrage soferul mai mult decat sistemul de navigatie GPS preinstalat pe masina sau serviciul radio. Orice activitate a programului care necesita introducerea de text de catre sofer va fi suspendata atunci cand motorul este pornit.
Alte aplicatii preinstalate pe sistemele de infotainment ale modelelor Mercedes-Benz comercializate in SUA sunt Google si Yelp.
Primul model care va veni cu aplicatia Facebook este SL-Class 2013, disponibil incepand cu primavara acestui an.