LinkedIn se imbogateste cu 150 de personalitati influente, pe care utilizatorii le pot urmari
linkedinretea socialatwitterpersonalitatirichard bransoncomentarii
LinkedIn spera sa isi revigoreze fluxul de stiri, dupa adaugarea a 150 de personalitati influente in retea, pe care fanii le pot urmari, intocmai ca pe Twitter.
Elita cuprinde nume mari, precum Barack Obama, Mitt Romney, Deepak Chopra, Richard Branson, Tony Robbins si Pete Cashmore. Fanii pot urmari celebritatile preferate, exact ca pe Twitter. Totusi, exista unele diferente. LinkedIn nu impune o limita de 140 de caractere si comunicarea este legata de lumea afacerilor.
"Scopul nostru este acela de a oferi cea mai buna calitate", a declarat Dan Roth, editorul sef al LinkedIn. Reteaua sociala profesionala se teme de fenomenul conturilor false, care a afectat Facebook si Twitter. Astfel, activitatea celor 150 de personalitati va fi diferita de cea de pe Twitter.
"Oamenii stau pe LinkedIn din anumite motive", a mai spus Roth. "Ei sunt la munca sau se gandesc la munca. LinkedIn nu face referire la vietile lor personale!"
Influenta grupului asupra audientei LinkedIn va fi "masurata" prin recenzii, like-uri, comentarii si informatii vizibile pentru toti utilizatorii. De asemenea, vor aparea doua clasamente, un TOP 10 al celor mai influente personalitati si unul al celor mai putin atractive pentru public.
Acest program reprezinta ultima inovatie a companiei LinkedIn, care in urma cu noua ani nu era nimic altceva decat un "clasor digital". Odata cu trecerea timpului, LinkedIn a devenit o retea sociala foarte serioasa.