Fotbalistul Neymar este imaginea Panasonic
neymarfotbalpanasonicimagineb2b
Panasonic Corporation a reinnoit contractul cu jucatorul de fotbal al Nationalei Braziliei si al FC Barcelona, Neymar da Silva Santos Junior.
Noul contract va fi valabil patru ani, incepand din aprilie 2013. Neymar Jr. va aparea in noile campanii de publicitate pentru solutiile B2B ce vor rula in 193 de tari si regiuni, incepand cu 22 iulie 2013.
In martie 2010, Panasonic devenea prima companie japoneza care incheia un contract de publicitate cu Neymar Jr. pentru campaniile de publicitate din Brazilia. In aprilie 2011, compania si Neymar Jr. au semnat un contract global pe o perioada de doi ani, Neymar Jr. devenind astfel prima persoana publica folosita in campaniile de promovare, inclusiv pe perioada Jocurilor Olimpice de la Londra.
In anticiparea Jocurilor Olimpice de la Rio din 2016, a fost semnat un contract pe o perioada de patru ani, din aprilie 2013 pana in martie 2017 iar Neymar Jr. va fi ambasador global al companiei in activitatile de promovare si de publicitate a solutiilor B2C si B2B pentru JO de la Rio, pentru activitatile CSR, incluzand activitatile eco pentru generatiile viitoare, dar si altele.
In plus fata de campaniile de publicitate si vanzari B2C cu focus pe echipamentele audio-video, Panasonic va lansa proactiv incepand cu 22 iulie o campanie de publicitate globala cu Neymar Jr. destinata solutiilor de business B2B, incluzand sistemele de stocare a energiilor si solutii de mobilitate.
Panasonic va lansa de asemenea si un website special si o platforma de social media intitulata „Panasonic x Neymar Jr”, ce-l va sustine pe Neymar Jr. si va oferi cele mai noi informatii despre jucator, inclusiv un proiect special pentru fani ce vor putea folosi cele mai noi ilustratii cu el.