Sponsorii din fotbal au pus ochii pe Asia
fotbalsponsorimanchester unitedasiaheineken
Sponsorii din fotbal isi indreapta atentia spre o noua piata de "desfacere": Asia.
O finala Champions League intre Manchester United si Barcelona ar garanta o audienta uriasa. Cinci companii platesc pana la
15 milioane de lire sterline (25 de milioane de dolari) pe an pentru exclusivitate in Champions League. Sponsorizarile acopera toate aspectele, de la bere, la carduri de plata, telefoane mobile si automobile.
"Audienta globala este uriasa", a declarat David Taylor, responsabil cu organizarea evenimentelor UEFA. "Poti viziona meciurile de oriunde te-ai afla." Potrivit estimarilor analistilor, meciurile din Champions League atrag in fiecare saptamana cel putin 150 de milioane de telespectatori din 70 de tari.
In prezent, sponsorii isi indreapta atentia spre o noua piata de "desfacere" pentru cele mai tari meciuri de fotbal din lume: Asia. "Suntem europeni-este continentul nostru natal-dar ne folosim de aceasta competitie sportiva pentru a ne extinde", a declarat Taylor. "Champions League are o audienta uriasa pe piata din Asia."
Pe langa contractul standard de sponsorizare,
Heineken detine inca din 2006 drepturile asupra turului Champions Trophy, in cadrul caruia Cupa Campionilor este prezentata publicului din Asia. Heineken a declarat ca in luna februarie
17.500 de fani au venit sa vada Cupa in Kuala Lumpur, Malaezia.
"Turul Trofeului ofera ne ofera o oportunitate unica, deoarece majoritatea asiaticilor nu prea ies din Asia, dar stiu totul despre Champions League", a declarat Hans Erik Tuijit, brand activation manager in cadrul Heineken.
via |
The Wall Street Journal